سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
محمدرضا لطفی در بخش جراحی بستری شد

محمدرضا لطفی، نویسنده و پیشکسوت موسیقی ایران به دستور پزشک معالجش از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش جراحی یک بیمارستان مهراد منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، لطفی که چند روز گذشته را در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مهراد بستری شده بود، اکنون در اتاق 123 بخش جراحی یک بیمارستان مهراد منتقل شده است. 

پرستار بخش جراحی یک بیمارستان مهراد درباره حال عمومی این استاد موسیقی گفت: حال استاد خوب است و امکان دارد که به زودی به بیمارستان دیگری منتقل شود.
 
به گفته وی، بخش یک جراحی بیمارستان مهراد کاملا مجهز است و افرادی که علاقه‌مند به ملاقات با استاد محمدرضا لطفی هستند، می‌توانند با حضور در بیمارستان و موافقت خانواده آقای لطفی، با ایشان ملاقات کنند.
 
براساس اطلاعات موسسه «آوای شیدا» استاد لطفی که در بهار سال گذشته (1392) در حین برگزاری کنسرت در یکی از شهرهای ایران طی حادثه‌ای از ناحیه کمر و ستون فقرات دچار آسیب شد، پس از برگزاری تور کنسرت اروپایی در شهرهای مختلف کشورهای سوئد، بلژیک و سوئیس به علت شدت یافتن درد کمر، تور کنسرت خود را در شهرهای مختلف آمریکا لغو کرد و نهایتا در کشور سوئیس تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این استاد موسیقی چند روز پیش پس از بازگشت به ایران، برای ادامه مداوا در بیمارستان بستری شده و بنا به تشخیص و صلاحدید گروه پزشکی معالج ایشان تا زمان اطمینان از سلامت سایر نقاط ستون فقرات تحت مراقبت خواهد بود.

لطفی، نویسنده و پیشکسوت موسیقی و خالق آثاری چون «راست پنجگاه»، «معمای هستی»، «رمز عشق»، «به یاد عارف» و «چاووش» است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها