شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
محمدرضا لطفی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

محمدرضا لطفی، نویسنده و پیشکسوت موسیقی ایران به دستور پزشک معالجش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مهراد تحت مراقبت ویژه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، لطفی که در روزهای پایانی سال 1392 در بیمارستان پارس بستری شد، اکنون به دستور پزشک معالجش به بخش ccu بیمارستان مهراد منتقل شد. 

یکی از بستگان لطفی که به عنوان همراه بیمار در بیمارستان مهراد حضور دارد، درباره حال عمومی این استاد موسیقی ایران گفت: خدا را شکر حال استاد خوب است و به‌زودی به بخش عمومی بیمارستان منتقل می‌شود.
 
وی افزود: بستری شدن استاد لطفی در این بخش صرفا به منظور مراقبت ویژه از ایشان در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی بوده است و اکنون با پایان یافتن تعطیلات استاد به بخش عمومی باز گردانده می‌شود.
 
در ایام تعطیلات نوروزی، دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی مرادخانی، معاون هنری این وزارتخانه با حضور در بیمارستان مهراد از این پیشکسوت موسیقی ایران عیادت کردند. 

براساس اطلاعات موسسه «آوای شیدا» استاد لطفی که در بهار سال گذشته (1392) در حین برگزاری کنسرت در یکی از شهرهای ایران طی حادثه‌ای از ناحیه کمر و ستون فقرات دچار آسیب شد، پس از برگزاری تور کنسرت اروپایی در شهرهای مختلف کشورهای سوئد، بلژیک و سوئیس به علت شدت یافتن درد کمر، تور کنسرت خود را در شهرهای مختلف آمریکا لغو کرد و نهایتا در کشور سوئیس تحت عمل جراحی قرار گرفت. 

این استاد موسیقی چند روز پیش پس از بازگشت به ایران، برای ادامه مداوا در بیمارستان بستری شده و بنا به تشخیص و صلاحدید گروه پزشکی معالج ایشان تا زمان اطمینان از سلامت سایر نقاط ستون فقرات تحت مراقبت خواهد بود.
 
لطفی، نویسنده و پیشکسوت موسیقی و خالق آثار «بیداد»، «راست پنجگاه»، «معمای هستی»، «رمز عشق»، «به یاد عارف» و «چاووش» به دلیل عارضه در ستون فقرات، اکنون در بخش  سی‌سی یوی بیمارستان مهراد تهران بستری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها