دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
«آموزش کار با دمبل» برای افزایش قدرت و سرعت

کتاب «آموزش کار با دمبل» به قلم «آلن هدریک» به تازگی از سوی نشر هیومن‌کینتیکس منتشر و روانه بازار کتاب ورزشی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نویسنده این کتاب، مربی سابق تیم ملی آمریکا در بازی‌های المپیک بوده است و سعی دارد در این اثر مکتوب ورزشی، یک راهنمای جامع را برای آموزش کار و تمرین با دمبل به منظور افزایش قدرت ورزشکاران ارایه دهد.

وی این کار را با ارایه 81 تمرین و 33 برنامه آماده‌سازی در راستای افزایش قدرت، سرعت، چابکی و تعادل انجام می‌دهد.

این کتاب 224 صفحه‌ای کمک می‌کند تا ورزشکاران به حداکثر نتایج با حداقل تجهیزات دست پیدا کنند.

دمبل همیشه یک جزء اصلی تمرینات قدرتی بوده است. در واقع، چند منظوره بودن، اثربخشی و محبوبیت زیادی در میان ورزشکاران، از دمبل یک وسیله تمرینی محبوب را ساخته است. دمبل همچنین جایگاه خود را به عنوان ابزار ساخت و ساز عضله در تمرینات ورزشکاران به دست آورده است. این کتاب نیز یک راهنمای معتبر برای استفاده از دمبل برای دستیابی به نتایج مطلوب شما خواهد بود.

این کتاب در سه بخش و 12 فصل طراحی و توسعه توسط قدرت را با استفاده از دمبل بیان می‌کند و آموزش ویژگی‌های تمرینات با دمبل در راستای افزایش قدرت و توده عضلانی را یادآور می‌شود. هدف قرار دادن تمامی قسمت‌های بدن با استفاده از بیش از 81 تمرین گام به گام، از جمله برنامه‌های این کتاب محسوب می‌شود.

دستورالعمل «آلن هدریک» همچنین از وقوع اشتباهات مشترک در میان ورزشکاران جلوگیری می‌کند و ملاحظات ایمنی را به مخاطبانش هدیه می‌دهد.

«آموزش کار با دمبل» شامل تمرینات و برنامه‌های اثبات شده برای اضافه کردن توده عضلانی و تعریف و افزایش عملکرد ورزشی است. بسکتبال، دوچرخه‌سواری، هاکی روی یخ، اسکی، فوتبال، سافت‌بال، اسکیت سرعت، شنا، آهنگ، والیبال و کشتی، از جمله رشته‌های ورزشی‌اند که ورزشکارانشان می‌توانند آموزش‌های لازم برای کار با دمبل را از طریق مطالعه این کتاب به دست بیاورند.

آموزش، تمرین و برنامه‌ریزی، بخش‌های سه‌گانه این کتاب را تشکیل می‌دهند.

خبرنگار: محمدجواد سعیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها