شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
ویراست جدید قوانین و مقررات رشته‌های ورزشی آمد

ویرایش جدید کتاب «قوانین و مقررات رشته‌های ورزشی همراه با ترسیمات زمین‌های ورزشی» از سوی نشر ورزش منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) تاکنون کتاب‌های متعددی در زمینه ورزش و موضوعات مربوط به رشته‌های مختلف ورزشی در دسترس مربیان قرار داده شده است، کتاب‌هایی که به پرسش‌ها و خواسته‌های آنها پاسخ می‌دهند. همچنین بنا بر تغییر قواعد و مقررات مسابقات ورزشی، کتاب‌های جدید نیز منتشر یا آثار موجود تکمیل می‌شوند. کتاب «قوانین و مقررات رشته‌های ورزشی همراه با ترسیمات زمین‌های ورزشی» نیز پیش از این از توسط گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش، منتشر و سه بار تجدید چاپ شده بود و اکنون چاپ نخست این اثر با ویرایش جدید و اعمال تغییرات روانه بازار کتاب شده است.

قوانین و مقررات رشته‌های دو و میدانی، فوتسال، والیبال و مینی‌والیبال، هندبال و مینی‌هندبال، بسکتبال و مینی‌بسکتبال، بدمینتون، کشتی، کوه‌نوردی، شنا، شطرنج،‌ تنیس روی میز، دوچرخه‌سواری، وزنه‌برداری، والیبال ساحلی، سپک‌تاکرا، شمشیربازی، هاکی، تنیس، کبدی، وودبال، پاورلیفتینگ، اسکواش، چوگان و ... حتی ترسیمات زمین‌های ورزشی در این کتاب مد نظر قرارگرفته است.

این کتاب راهنمای مطمئنی است که در همه زمینه‌ها می‌تواند مربیان، دبیران، دانشجویان رشته تربیت‌بدنی، قهرمانان، ورزشکاران آماتور و حرفه‌ای و حتی تماشاگران را با جدیدترین قوانین و مقررات مسابقات و بازی‌ها آشنا کند.

چاپ نخست کتاب «قوانین و مقررات رشته‌های ورزشی همراه با ترسیمات زمین‌های ورزشی» تالیف حسن دلروز و حسن شفیع‌زاده از سوی نشر ورزش با بهای 195 هزار ریال منتشر شده است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها