یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳
فراخوان خاطره‌نویسی «به یاد استاد ایرج افشار» تمدید شد

مرکز پژوهشی میراث مکتوب، فراخوان خاطره‌نویسی «به یاد استاد ایرج افشار» را که به مناسبت سومین سالگرد درگذشت این استاد اعلام شده بود تا چهارشنبه (28 اسفندماه) تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از مرکز پژوهشی میراث مکتوب، این مرکز به مناسبت سومین سالگرد درگذشت استاد ایرج افشار، در فراخوانی از استادان، دانشجویان و پژوهشگران دعوت کرده بود تا خاطرات و یادداشت‌هایی را درباره این استاد ارزشمند معاصر برای وب‌سایت پژوهشی میراث مکتوب ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند خاطرات و یادداشت‌های خود را حداکثر در یک‌هزار کلمه تا چهارشنبه (28 اسفندماه) برای مرکز پژوهشی میراث مکتوب به نشانی info@mirasmaktoob.ir ارسال کنند. همچنین می‌توانند به همراه خاطرات خود، عکس‌هایی از استاد ايرج افشار را برای انتشار در اختیار این مرکز قرار دهند.

استاد ایرج افشار، ایران‌شناس و پدر کتابشناسی ایران در 85 سالگی درگذشت و امروز (18 اسفندماه) سومین سالروز درگذشت این پژوهشگر ارزشمند است.

«فرش ایرانی»، «دفتر تاریخ»، «ریاض الفردوس خانی»، «فرهنگ ایران زمین» در ۳۰ جلد، «نامه‌های تهران شامل ۱۵۴ نامه از رجال دوران به سید حسن تقی‌زاده»، «فهرست دست‌نویس‌های فارسی در کتابخانه ملی اتریش و آرشیو دولتی اتریش در وین»، «كاغذ در زندگی و فرهنگ ایرانی»، «عهد حسام» و «تاریخ یزد» برخی از آثار این پژوهشگر به‌شمار می‌آیند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها