سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
«درآمدی بر نقد» رونمایی می‌شود

کتاب «درآمدی بر نقد؛ ادبیات، فیلم، فرهنگ» تالیف مایکل رایان، منتقد ادبی معاصر آمریکایی و ترجمه سارا کاظمی‌منش، 17 اسفند با حضور احمد طالبی نژاد و احمد الستی در شهر کتاب فرشته رونمایی و نقد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم رونمایی و نقد کتاب «درآمدی بر نقد؛ ادبیات، فیلم، فرهنگ» نوشته مایکل رایان و ترجمه سارا کاظمی ‌منش، از ساعت 18 تا 20، شنبه 17 اسفند در شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود. 

در این مراسم احمد الستی، مدرس و مترجم حوزه سینما، احمد طالبی نژاد، نویسنده و منتقد سینما، کاوه فولادی نسب، مترجم و داستان‌نویس و حمید جعفری، روزنامه نگار به ترتیب درباره بخش سینما، ادبیات و فرهنگ کتاب «درآمدی بر نقد» سخنرانی می‌کنند. 

کتاب «درآمدی بر نقد» اثر مایکل رایان با شمارگان یک‌هزار و 500 نسخه،‌ 253 صفحه و بهای 15 هزار تومان از سوی انتشارات آونددانش روانه کتابفروشی‌ها شده است. 

رایان مدرس دانشگاه تمپل در آمریکاست و فارغ‌التحصیل مقطع دکترای رشته ادبیات تطبیقی است. به قلم او تاکنون کتاب‌های بسیاری در حوزه‌های نقد، ادبیات تطبیقی و مطالعات فرهنگی منتشر شده است.

سارا کاظمی‌منش، مترجم و ویراستار، دارای مدرک کارشناسی ارشد مطالعات قرون وسطی گرایش ادبیات تطبیقی است. با ترجمه او پیشتر کتاب‌هایی چون «برگزاری جلسات به زبان انگلیسی»، «مذاکرات به زبان انگلیسی» و «ابر غذاها» منتشر شده است. 

شهر کتاب فرشته در میدان تجریش، خیابان شهید امیرابراهیم دربندی، نرسیده به چهارراه حسابی، واقع است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها