سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب در مصلی مستقر می‌شود

مدیر کمیته اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز رایزنی برای استقرار این کمیته در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) خبر داد.

حسین صفری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: برای استقرار ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب تهران در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم از روز دوشنبه(12 اسفندماه) در این مکان مستقر شویم.

وی ادامه داد: با استقرار در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) فرصت برای بررسی وضع موجود فضاهای مورد نیاز نمایشگاه، نحوه تامین امکانات رفاهی، امکان دسترسی آسان مخاطبان به بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب محقق می‌شود.

این مقام مسوول درباره ارایه خدمات اجرایی به مخاطبان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ما سعی می‌کنیم با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته، بتوانیم شرایط را طوری فراهم کنیم تا مخاطبان کتاب و ناشران بهترین استفاده را از نمایشگاه کتاب ببرند.

وی افزود: البته نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با توجه به وسعت و نوع فعالیتش به یک محل دایمی نیازمند است تا استانداردهای لازم نمایشگاهی را داشته باشد. همچنین علاوه بر توجه به ساخت و ساز بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب، سعی می‌کنیم در نقاط مختلف مصلی، امکانات رفاهی را به شکل مناسب و مطلوب مهیا کنیم.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همزمان با اردیبهشت ماه سال 1393 به مدت 10 روز در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپا خواهد شد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها