دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
بازدید دبیرکل جدید نهاد از کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران

محمدحسین ملک احمدی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، روز گذشته ( 27 بهمن ماه) و در اولین روز کاری پس از دریافت حکم انتصاب به همراه احمد مسجدجامعی از کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به همراه احمد مسجد جامعی رییس شورای اسلامی شهر تهران در نخستین روز کاری از کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران ؛ قدیمی ترین کتابخانه عمومی کشور بازدید کرد. 

در این بازدید سعید نظریان مسوول کتابخانه مرکزی پارک شهر به معرفی بخش‌های مختلف کتابخانه پرداخت و از نزدیک در جریان روند بازسازی این کتابخانه قرار گرفت. 

نظریان درباره این بازدید گفت: کتابخانه مرکزی پارک شهر یکی از قدیمی‌ترین کتابخانه‌های عمومی تهران است که در سال 1340 تاسیس شده است. 

وی عنوان کرد: احمد مسجد جامعی در این بازدید از میزان امانت کتاب‌ها و همچنین بیشترین رده امانت‌ آثار پرسید. در این کتابخانه با توجه به تعدد میزان بازدید کننده‌ها بیشترین آمار امانت در بخش ادبیات و رمان است و بعد از آن تاریخ و هنر قرار می‌گیرد. 

نظریان همچنین از ابراز همکاری رییس شورای شهر تهران درباره همکاری کتابخانه مرکزی پارک شهر با این شورا در بخش آموزش سخن گفت و اظهار کرد: آموزش اعضای کودک و نوجوان در بخش کودک این کتابخانه یکی از موضوعاتی بود که در این بازدید ازسوی رییس شورای شهر تهران مطرح شد. 

وی همچنین با اشاره به شبانه‌روزی نبودن کتابخانه مرکزی پارک شهر از شروع تعمیرات تاکنون گفت: عملیات بازسازی کتابخانه مرکزی پارک شهر از اواخر دیماه سال جاری آغاز شده و در حال حاضر زیر زمین کتابخانه تخلیه و بخشی از مراحل تخریب آن نیز به انجام رسیده است.

نظریان گفت: خدمات شیفت شب و سایر خدمات کتابخانه مرکزی پارک شهر بعد از شروع تعمیرات به کتابخانه محقق حلی در میدان قیام منتقل شده است و اعضای کتابخانه مرکزی پارک شهر می توانند تا اتمام تعمیرات از این کتابخانه با کارت عضویت کتابخانه مرکزی پارک شهر استفاده کنند. 

وی عنوان کرد: کتابخانه مرکزی پارک شهر از ساعت هفت صبح تا 21 به مخاطبان خدمت رسانی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها