شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
مشاور و دبیر شورای مدیران معاونت امور هنری منصوب شد

حسن مهرجردی با حکم علی مرادخانی، به عنوان مشاور و دبیر شورای مدیران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این حکم آمده است:

«نظر به سوابق ارزشمند علمی و پژوهشی و شناخت و تجربیات ارزنده در امور فرهنگی و هنری و نیز مسوولیت‌های جنابعالی در وزارت متبوع، به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب و دبیر شورای مدیران حوزه معاونت امور هنری منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و رایزنی با مدیران و فعالان هنری و تعامل شایسته با فرهیختگان و هنرمندان عالیقدر کشور در جهت اعتلای فرهنگ و هنر ایران اسلامی موفق و موید باشید».

حسن مهرجردی فارغ‌التحصیل حقوق و علوم سیاسی از دانشگاه تهران و دانش‌آموخته دوره‌های عالی فقه و اصول (مدرسه عالی شهید مطهری)، تاریخ ادبیات و هنر معاصر ایران (حوزه هنری) و مدیریت استراتژیک (سازمان مدیریت صنعتی) است. «قانون حاکم بر احوال شخصیه در تعارض چند قانون ملی» عنوان رساله حقوق او با اخذ درجه عالی از دانشگاه تهران است. او همچنین مترجمی زبان انگلیسی و نوازندگی ساز و آواز عمومی در مراکز آموزش عالی را در سوابق آموزشی خود دارد.

مهرجردی به عنوان مشاور عالی در وزارت کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت و آثار علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری و طرح‌های متعددی را ارایه کرده است. اعطای ده‌ها لوح افتخار و تقدیر از جمله لوح تقدیر «مدرس نمونه» سال 1391 حاصل فعالیت‌های او در سه دهه اخیر است.

پیشنهاد تشکیل شورای عالی و شوراهای تخصصی موسیقی و حذف ممیزی آثار بزرگان موسیقی ایران از اقدامات او در دوره تصدی مسوولیت نظارت و ارزشیابی مرکز موسیقی است.

مهرجردی علاوه بر پژوهش‌هایی که در ارتباط با رشته‌های آموزشی خود انجام داده، مجله الکترونیک فرهنگ و هنر را در 90 شماره و آثاری را برای معرفی مفاخر و بزرگان فرهنگ و هنر ایران، طی دوره مسوولیت خود به عنوان مشاور عالی معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرده است. /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها