شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
اهدای نشان «لاک‌پشت پرنده»

نشان‌های طلایی و نقره‌ای «لاک‌پشت پرنده» چهارم اسفند‌ماه، همزمان با سالگرد تأسیس فروشگاه مرکزی شهر کتاب، اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آیین دومین دوره اهدای نشان‌های طلایی و نقره‌ای لاک‌پشت پرنده روز یکشنبه چهارم اسفندماه سال 1392، همزمان با سالگرد تأسیس فروشگاه مرکزی شهر کتاب، از ساعت 17 در همین فروشگاه برگزار خواهد شد.

در این برنامه علاوه بر اهدای نشان‌های طلایی و نقره‌ای به بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان سال 1391، جشن امضای کتاب‌های راه یافته به فهرست لاک‌پشت پرنده نیز برگزار می‌شود و بریدن کیک دو سالگی لاک‌پشت پرنده نیز بخشی از این مراسم خواهد بود.

در دومین دوره اهدای نشان‌های لاک‌پشت پرنده علاوه بر اهدای نشان به برگزیدگان یک سال، بیش از 50 نویسنده، تصویرگر و مترجم که کتاب‌هایشان در سال گذشته با درجات مختلف به فهرست لاک‌پشت پرنده راه یافته است، برای امضای کتاب‌هایشان به شهر کتاب می‌آیند.

«لاک پشت پرنده» فهرست کتاب‌های برگزیده برای کودکان و نوجوانان ایرانی است که با بررسی و ارزیابی کتاب‌های هر فصل تدوین شده و دارای سه نوع نشان طلایی، نقره‌ای و مسی است که نشان نقره‌ای به نویسندگان، مترجمان یا تصویرگران کتاب‌های برگزیده و نشان ویژه مسی به پیشکسوتان کتاب و ادبیات کودک ایران اهدا می‌شود.
 
گفتنی است فهرست لاک‌پشت پرنده با حمایت و پشتیبانی مؤسسه شهر کتاب و مجله پژوهش‌نامه ادبیات کودک و نوجوان تدوین می‌شود. این فهرست هر فصل به ضمیمه مجله پژوهش‌نامه منتشر و کتاب‌های آن در فروشگاه مرکزی شهر کتاب و برخی دیگر از کتاب فروشی‌ها عرضه می‌شود.

آیین دومین دوره اهدای نشان‌های طلایی و نقره‌ای «لاک پشت پرنده» روز یکشنبه چهارم اسفند‌ماه سال 1392، همزمان با سالگرد تأسیس فروشگاه مرکزی شهر کتاب، از ساعت 17 در همین فروشگاه برگزار خواهد شد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها