چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
«آغوش» خودسیانی به کتابفروشی‌ها می‌رسد

علی خودسیانی از پایان نگارش رمان «آغوش» خبر داد و گفت: داستان این اثر سال‌های زندگی زنی را از دهه 20 تا 40 توصیف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، خودسیانی گفت: رمان «آغوش» چهل سال از زندگی یک زن را در بستري تاريخي توصيف مي‌كند. داستان این رمان حوادث دوران جنگ جهانی دوم، یعنی از سال 1326 تا وقايع سال 1342 را در برمی‌گیرد.

نویسنده نمايشنامه «خانه‌ای از شن و مه» اظهار کرد: این رمان در حال حاضر در مرحله ویرایش نهایی قرار دارد و به زودی برای انتشار به ناشر سپرده می‌شود.

وی مطالعه آثار تاریخی را برای نوشتن رمان‌هایی که در بستر تاریخ شکل می‌گیرند، حایز اهمیت دانست و توضیح داد: یکی از دغدغه‌های من در زمان نوشتن این رمان، باورپذیر بودن این اثر برای مخاطبانی بود که در زمینه‌های تاریخی فعالیت دارند. در واقع سعی کردم کتابم، برای همه قابل قبول باشد. 

نویسنده رمان «قو سیاه» ادامه داد: من پیش از نوشتن این اثر، حدود 300 جلد از کتاب‌های تاریخی را مطالعه کردم که «تاریخ اجتماعی تهران قدیم»، «تهران قدیم»، «از تهران تا تهران» و کتاب دو جلدی «روزشمار تاریخ معاصر» در شمار این آثار قرار دارند.

پیش‌ از این نمايشنامه «خانه‌ای از شن و مه» به قلم خودسیانی از سوی جهاد دانشگاهی منتشر شده بود. رمان «قوي سياه» نیز اثري مشترك از خودسياني و فريبا فتاحي است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها