شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
همایش ملی «چالش‌ها و ضرورت‌های تحول در نظام اداری ایران»

دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد واحد اراک، سومین همایش ملی «چالش‌ها و ضرورت‌های تحول در نظام اداری ایران» را برگزار می‌کند. مقالات برگزیده این همایش، در یک مجموعه منتشر می‌شوند.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد اراک، محمد‌صادق حری، دبیر سومین همایش ملی «چالش‌ها و ضرورت‌های تحول در نظام اداری ایران» اظهار کرد: این همایش به منظور شناسایی چالش‌های موجود در نظام اداری کشور و لزوم ایجاد تحول در آن، ششم و هفتم اسفندماه سال جاری، به همت دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، برگزار می‌شود.

وی درباره اهداف برگزاری این همایش، گفت: تبيين مبانی و مفاهيم چالش‌ها و ضرورت‌های تحول در نظام اداری ايران، ارایه رهيافت‌های بررسی چالش‌ها و ضرورت‌های تحول در نظام اداری ايران، ارایه و شفاف‌سازی موانع و راهكارهای عملياتی نمودن سياست‌های كلی نظام اداری كشور، ارتقای كارآيی و اثربخشی نظام اداری ايران، ارایه راهبردهای نوين بينشی در توسعه فرهنگ و اخلاق حرفه ای در نظام اداری ايران، از اهداف برگزاری این همایش هستند.

حری، در معرفی محور‌‌های این همایش، افزود: تحول در ساختار تشكيلاتی دولت، نظريه های نوين در نظام مديريت دولتی، سياست های كلی نظام اداری كشور و موانع آن، اصلاح فرآيندها و روش‌های انجام كار و دولت الكترونيک، نقش تمركز‌زدايی در تحول نظام اداری كشور، موانع اجرايی سياست‌های كلی نظام اداری كشور، فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و كرامت انسان از محور‌های اصلی این همایش هستند.

وی درباره تعداد آثار ارسال شده به دبیرجانه همایش، اظهار کرد: تا امروز نزدیک به 250 مقاله، به دبیرخانه همایش ارسال شده است. این آثار به‌صورت کتاب مجموعه مقالات سومین همایش ملی چالش‌ها و ضرورت‌های تحول در نظام اداری ایران منتشر خواهند شد. 

دبیر سومین همایش ملی «چالش‌ها و ضرورت‌های تحول در نظام اداری ایران» در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان تا 20 بهمن‌ماه 1392 می‌توانند آثار و مقالات خود در محورهای ذکر شده را به دبیرخانه این همایش به آدرس اراک، ميدان امام خمينی (ره)، بلوار امام خمينی (ره)، شهرک دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، دانشكده مديريت، طبقه سوم، دبيرخانه همايش ارسال کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها