چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵
مدیریت، محور اصلی کتاب‌های مدرس دانشگاه تربیت بدنی ارومیه

مدرس تربیت بدنی دانشگاه ارومیه با دو کتاب جدید به بازار کتاب ورزشی آمد.*

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) دکتر مهرداد محرم‌زاده دو اثر جدیدش را با نام‌های «روانشناسی کار در سازمان‌های ورزشی» و «مجموعه ابزار مدیریت ورزشی» به مخاطبان این حوزه ارایه کرده است. 

کتاب «روانشناسی کار در سازمان‌های ورزشی» در 10 فصل به موضوع به‌‌‌‌‌کارگیری مبانی روانشناسی درمدیریت ورزشی می‌پردازد. محور اصلی این کتاب ارایه راهکاری برای حل مجموعه‌ای از مشکلات سازمان‌های ورزشی است. 

تاریخچه روانشناسی کار در ایران، کاربردهای کنونی کار در سازمان‌های ورزشی، پژوهش‌های صورت گرفته با روانشاسی کار در سازمان‌های ورزشی در داخل و خارج از ایران، استراتژی مدیریت منابع انسانی، استعدادیابی نیروهای انسانی، طراحی فنون آموزش و مراحل اجرایی دوره‌های آموزش نیروهای انسانی در سازمان ورزش، نقش ضمن خدمت، بهداشت روانی و معرفی فنون ایجاد آرامش کار در سازمان‌های ورزشی، عنوان برخی از فصل‌های این کتاب را تشکیل می‌دهند.

کتاب «روانشناسی کار در سازمان‌های ورزشی» با شمارگان یک هزار نسخه، در 210 صفحه و به بهای 70 هزار ریال به قلم محرم‌زاده منتشر شده است.

همچنین کتاب «مجموعه ابزار مدیریت ورزشی» اثر «پل ایری» است که دکتر محرم‌زاده آن را به فارسی برگردانده است. 

این اثر نیز 10 فصل دارد و با شمارگان یک هزار نسخه، 313 صفحه و به بهای 160 هزار ریال از سوی انتشارات جهاد دانشگاه ارومیه منتشر شده است.

ارایه مدل‌های ریاضی مثل SMART، سبد سهام ورزش، شبکه مسیر بحران، مدیریت خطر، برنامه‌ریزی برای سوددهی، فرصت سرمایه‌گذاری در ورزش و مطالعات موردی در سازمان‌های ورزشی، عنوان برخی از فصل‌های این کتاب است.

محرم‌زاده معتقد است که تعداد مخاطبان کتاب‌های حوزه مدیریت ورزشی کم شده است. وی درباره علت این کاهش مخاطب می‌گوید:«علت این است که تقریبا این کتاب‌ها مباحث تکراری را بیان می‌کنند و محتوای یکسانی دارند، درحالی که دانشجویان بسیاری از واحد‌های درسی به دنبال منبعی می‌گردند که موضوع آن نزدیک‌ به موضوع واحد‌های درسی آنان باشد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها