جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵
«سالنامه و کتاب موسیقی 1393»

«سالنامه و کتاب موسیقی 1393» تالیف حمیدرضا عاطفی، معاون اجرایی خانه موسیقی از 15 بهمن امسال منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عاطفی با اشاره به مهم‌ترین تفاوت‌های کتاب «سالنامه و کتاب موسیقی 1393» با مشابه همین کتاب در سال گذشته گفت: امسال نام بیش از 400 نفر از موسیقیدانان به جمع 600 موسیقیدانان نامی ایران و جهان اضافه شده است. 

وی افزود: سال گذشته این کتاب در قطع وزیری بود اما امسال در قطع کوچکتر و رقعی به چاپ رسیده است.

عاطفی ضرورت تالیف و انتشار این سالنامه را یادآور شد و گفت: معتقدم خیلی از هنرجویان، پدران یا مادرانی هستند که برای خرید ساز برای فرزندانشان ه اطلاعات موثق نیاز دارند که به همین منظور همه اطلاعات آماری حوزه موسیقی را یکجا جمع کرده و آن‌ها ‌را در این کتاب ارایه کردم.

«سالنامه و کتاب موسیقی 1393» تالیف حمیدرضا عاطفی، دومین سال است که منتشر می‌شود. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به درج تصاویر  هنرمندان و موسیقیدانان کلاسیک ایرانی گذشته به همراه تاریخ تولد و درگذشت دقیق آن‌ها، ارایه اطلاعات آماری و همچنین گزارش تصویری اتفاقات مهم موسیقایی دو سال اخیر اشاره کرد.

در این کتاب همچنین اسامی مسوولان و هنرمندان انجمن موسیقی شهرهای مختلف و صدها عکس منحصر به فرد تاریخی از موسیقیدان‌ها و برخی کنسرت‌های برجسته ارایه شده است. 

حمیدرضا عاطفی، معاون اجرایی خانه موسیقی، از خبرنگاران با سابقه موسیقی و نوازنده تنبک و ویولن به سبک ایرانی است. وی دو سال متوالی داوری جشنواره‌ سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی را به عهده داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها