چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
«الکس فرگوسن» برای دومین‌بار دیده ‌شد

کتاب «زندگینامه الکس فرگوسن» پس از یک هفته به چاپ دوم رسید. این اثر با ترجمه‌ای از یاسین قاسمی از سوی انتشارات البرز به کتابفروشی‌ها راه یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، قاسمی گفت: سر الکس فرگوسن شخصیتی بزرگ و دوست داشتنی است و از سوی دیگر تب دوست داشتن شخصیت‌های بزرگ هیچ‌گاه فروکش نخواهد کرد! به این دلیل من انتظار چنین استقبالی را از سوی مخاطبان ایرانی داشتم. 

« آخرین بازی سر الکس فرگوسن»، «جشنواره گل در بازی خداحافظی فرگوسن»، «ماجرای استعفای دیوید گیل»، «انتخاب دیوید مویس به عنوان سرمربی جدی»، «خصوصیات اسکاتلندی‌ها»، «هدیه جالب خبرنگاران: یک کیک با سشوار!»، «الکس فرگوسن و سیاست!»، «فرگوسن و مدیریت چندین میخانه»، «خریدهای خنده‌دار الکس فرگوسن»، «ازدواج و جدایی از دوستان»، «آواز خواندن الکس فرگوسن»، «اعلام بازنشستگی در 60 سالگی»، «اریکسون جانشین فرگوسن»، «کارلوس کیروش یک نابغه»، «منچستریونایتد رویایی»، «فینال لیگ قهرمانان 2002 گلاسکو»، «اعتماد به نفس بالای بکهام»، «ماجرای پرتاب لنگه کفش»، «شهرت طلبی بکهام»، «دیوید بکهام و دنیای مدلینگ»، «خداحافظی دیوید بکهام»، «ماجرای دوپینگ فردیناند»، «استقامت فردیناند»، «ماجرای نژادپرستی. جادوگری به نام کریس رونالدو»، «تلاش مادرید برای جذب رونالدو» و «استعدادهای درخشان رونالدو» از سرفصل‌های این کتاب هستند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «در تابستان 2012، من در یک برنامه پرسش و پاسخ با مجری گری دن واکر از BBC ، با حضور پیتر اشمایکل و سم آلاردایس، شرکت کردم. یک نفر سوال کرد: کدام بازیکن بهتر است، رونالدو یا مسی؟»

چاپ دوم کتاب «زندگینامه الکس فرگوسن» در 360 صفحه و قطع وزیری، همراه با تصاویر رنگی به قیمت 15 هزار تومان از سوی انتشارات البرز منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها