سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
«پاییز حافظیه» را با الهامي از زندگي فروغ نوشته‌ام

رمان «پاییز حافظیه» نوشته «م. آرام» در روزهاي آينده از سوی نشر آموت منتشر مي‌شود. این داستان نویس به اين بهانه گفت که بخش‌هایي از داستان «پاييز حافظيه» را با الهام از زندگي فروغ فرخزاد نوشته‌ است.

م. آرام به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: دومين رمانم به نام «پاييز حافظيه» شرح زندگي دختري شيرازي در خانواده‌اي سنتي است كه جدا از جنبه‌هاي سرگرمي، مسايل روانشناختي و تربيتي را در قالب داستان به مخاطب ارايه مي‌دهد. البته بخش‌هايي از اين داستان با الهام از زندگي فروغ فرخزاد نوشته شده است. 

نويسنده رمان «نسكافه با عطر كاهگل» ادامه داد: اين رمان درباره دختري شيرازي به نام «نوشين» است كه به پسري علاقه مند است. ولی در نهایت پس از آزار و اذيت بسيار خانواده‌اش در خانه زنداني و از تحصيل محروم می شود و به اجبار به همسري پسرخاله‌اش در مي‌آيد. 

نويسنده رمان «طلسم دلداده» اظهار كرد: از بين رفتن حق و حقوق زنان در جامعه، عدم وجود حق انتخاب براي آن‌ها، زندگي در جامعه‌اي مرد سالار و ناديده انگاشتن زن، از مسايلي است كه در اين كتاب به آن پرداخته شده است، اما در نهايت اين مخاطب است كه بايد برداشت خود را از اين اثر داشته باشد.

رمان‌هاي «نسكافه با طعم كاهگل»، «پاييز حافظيه» و «طلسم دلداده» از آثار م. آرام هستند. وي پيش‌تر جایزه «رمان اول ماندگار»، «کتاب فصل» را به دست آورده است و رمان «نسکافه با طعم کاهگل» او نامزد جایزه «جلال‌ آل‌احمد» شده است.

از این نویسنده به زودی رمان «طلسم دلداده» نیز از سوی نشر آموت منتشر می‌شود. 

رمان «پاییز حافظیه» نوشته‌ «م. آرام» در 384 صفحه، با شمارگان هزار و 100 نسخه، به قیمت 17 هزار و 500 تومان از سوي نشر آموت به كتابفروشي‌ها راه يافت.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط