جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
«آموزش تصویری و ترفندهای PMWIN» در قاب کتاب

محسن احمدی در جدید‌ترین اثر خود با عنوان «آموزش تصویری و ترفندهای PMWIN» به آموزش نرم‌افزار «پی ام وین» از نرم‌افزارهای بسیار کاربردی در مباحث آب زیرزمینی پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نرم‌افزار «پی ام وین» از توانایی بالایی در شبیه‌سازی و مدل‌سازی جریان و املاح در آب زیرزمینی برخوردار است. بنابراین، مولف با نگارش کتاب «آموزش تصویری و ترفندهای PMWIN» کوشیده هم این توانایی‌ها را بیان کند و هم منبع مناسبی با این موضوع در اختیار دانشجویان و کاربران قرار دهد.

کتاب «آموزش تصویری و ترفندهای PMWIN» در هفت فصل تنظیم شده است. «مفاهیم اولیه و نصب نرم‌افزار»، «منوی File»، «منوی Grid»، «منوی Parameters»، «منوی Models»، «منوی Tools» و «مثال‌های کاربردی» عناوین این فصول را تشکیل می‌دهند.

در فصل نخست این اثر، توضیحاتی درباره مدل‌سازی و شیوه نصب نرم‌افزار «پی ام وین» ارایه شده است.

مولف در فصل‌هاب بعدی، به معرفی نرم‌افزار پرداخته است. در این فصل‌ها، فرض بر آن بوده که مخاطبان با مسایل و مبانی آب‌های زیرزمینی آشنایی دارند.

در فصل هفتم، مثال‌هایی برای درک بهتر مباحث گنجانده شده است. کاربران با مطالعه این فصل، می‌توانند به مدل‌سازی با نرم‌افزار بپردازند.

هدف فصل هفتم این کتاب، آشنایی با مسایل آب زیرزمینی، قابلیت‌های «پی ام وین» و آموزش مدل‌سازی با نرم‌افزار بوده و تاکیدی بر داده‌ها و جواب نهایی ندارد، بنابراین کاربران می‌توانند از داده‌های مدنظر خود نیز در این مثال‌ها استفاده کنند.

چاپ نخست کتاب «آموزش تصویری و ترفندهای PMWIN» با شمارگان 500 نسخه در 199 صفحه، به بهای هشت هزار و 800 تومان از سوی انتشارات کلک زرین راهی بازار نشر شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • محمدرضااسماعیلی ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    بنده خواستار کتاب ونرم افزار هستمPMWIN

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها