یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۳
فرزاد فرزین: امیدوارم فضای هنری کشور تغییر کند

فرزاد فرزین، خواننده پاپ کشور درباره نشست اهالی فرهنگ و هنر با رییس جمهوری گفت: از دکتر روحانی سپاسگزارم چرا که ایشان بسیار خوب صحبت کردند، امیدوارم این صحبت‌ها رنگ واقعیت به خود بگیرد و فضای هنری کشور تغییر کند.

فرزاد فرزین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: صحبت‌های رییس جمهوری در مجموع بسیار جامع، خوب و مثبت بود اما متاسفانه صحبتی از موسیقی پاپ که پرطرفدارترین موسیقی حال حاضر ایران است، نشد. امروز موسیقی پاپ بیش از هر زمانی به حمایت های دولتی نیاز دارد.

وی ادامه داد: البته عدم صحبت درباره موسیقی پاپ به نمایندگان موسیقی ایران برمی‌گردد، باید کسانی که به نمایندگی از هنر موسیقی صحبت کردند به مسایل حوزه‌های دیگر مانند موسیقی پاپ نیز توجه می‌کردند، از دکتر روحانی سپاسگزارم چرا که ایشان بسیار خوب صحبت کردند، امیدوارم این صحبت‌ها رنگ واقعیت به خود بگیرد و فضای هنری کشور تغییر کند.

فرزین با اشاره به صحبت‌های وزیر ارشاد گفت: به نمایندگی از اهالی موسیقی از علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم چرا که به یاد نمی‌آورم که وزیری تا به این حد از اهالی هنر حمایت کرده باشد و سنگ اهالی هنر را به سینه بزند.

فرزاد فرزین در ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. او به جز خوانندگی، در آلبوم‌هایش ترانه‌سرایی و تنظیم هم کرده است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و چهار آلبوم رسمی دارد. آخرین آلبوم وی «شخصی» نام دارد که تا هفته آینده روانه بازار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط