شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۰
افسانه بایگان: رییس جمهوری نشان داد اهالی هنر، یار دولتی دارند

افسانه بایگان، بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به دیدار صمیمانه اهالی فرهنگ و هنر با ریاست جمهوری گفت: صحبت‌های دکتر روحانی نشان داد که اهالی هنر یک یاور دولتی دارند که می‌توانند بر وی تکیه کنند.

افسانه بایگان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: در این مراسم امید را در چشمان اصحاب هنر دیدیم، همه اهالی هنر در این نشست حضور داشتند و روی صحبت‌های دکتر روحانی حساب باز کردند چرا که وعده‌های داده شده قابل اجرا است.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره صحبت‌های ریاست جمهوری گفت: همه باید منتظر روزهای خوبی باشیم چراکه نتیجه تعامل ایجاد شده میان هنرمندان و دولتمردان خبر از آینده روشنی را به ما می‌دهد، صحبت‌های دکتر روحانی نشان داد که اهالی هنر یک یاور دولتی دارند که می‌توانند بر وی تکیه کنند.

وی ادامه داد: از دولت تدبیر و امید انتظار داریم که با گشایش مشکلات اهالی هنر جواب اعتماد ما را بدهد، حضور طیف‌های مختلف هنر با دیدگاه‌های مختلف سیاسی در این نشست، نشان از این دارد که اهالی هنر آماده هستند که با کمک کلید دولت یازدهم، موانع پیش‌روی هنر را بردارند، البته انجام این امور کار آسانی نیست.

بایگان با تحسین از دکتر روحانی گفت: روشنفکری و آزاداندیشی رییس جمهور جای تحسین دارد، وقتی فردی از مولانا سخن می‌گوید نشان می‌دهد که دستی بر آتش دارد و هنر را خوب درک کرده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: امیدوارم که این تعامل ایجاد شده ادامه داشته باشد تا مشکلات هنری کشور از سوی دولت برطرف شود چراکه اگر این مشکلات حل نشود، تاثیر خود را روی سایر حوزه‌ها می‌گذارد.

افسانه بایگان  در سال 1340 در تهران متولد شد، وی بازیگری  را از سال ۱۳۵۱ با فیلم کوتاه «بوق» کاری از علی علیزاده تجربه کرد. البته فعالیت حرفه‌ای این بازیگر با مجموعه تلویزیونی «سربداران» به کارگردانی محمدعلی نجفی آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط