دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
زندگینامه «فرگی» با ترجمه دیانی هم خواندنی شد

کتاب «الکس فرگوسن، زندگی من» با ترجمه احمد دیانی از سوی نشر صانعی چاپ شد. یک روز پیش هم همین کتاب با عنوان «الکس فرگوسن، اتوبیوگرافی من» با ترجمه مهدی پاک‌نهاد از سوی نشر ماهواره منتشر و در بازار نشر توزیع شده بود.-

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتابی که دیانی آن را به فارسی برگردانده، ترجمه کتابی است که با نام انگلیسی «MY AUTOBIOGRAPHY/ALEX FERGUSON» است که چندی پیش در انگلیس منتشر و سپس در بسیاری از کشورهای جهان ترجمه و توزیع شد و استقبال فراوان مردم را به همراه داشت.

مطالب کتاب «الکس فرگوسن، زندگی من» در 25 فصل گنجانده شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به «ریشه در گلاسکو»،«بکهام»،«ریو»،«دوران کم‌اثر»،«رقیب خاص»،«رقابت با ونگر»،«آن شب در مسکو»،«نوزدهمین قهرمانی منچستر یونایتد»،«رونی» و «آخرین نبرد» اشاره کرد.

در پایان این فصل‌ها نیز چند بخش با عنوان‌های «کارنامه حرفه‌ای»، «افتخارات» و «نام بازیکنان» آورده شده است و پایان بخش این کتاب، آلبومی از تصاویر رنگی است که خاطرات درخشان الکس فرگوسن معروف به «فرگی» در دوران پرافتخارش در باشگاه منچستریونایتد انگلیس را تداعی می‌کند.

چاپ نخست کتاب «الکس فرگوسن، زندگی من» با ترجمه احمد دیانی با شمارگان دو هزار نسخه، در 384 صفحه و به بهای 119 هزار ریال از سوی نشر صانعی تهران چاپ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط