دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
«خیکی‌ها در تاریخ» هفته آینده رونمایی می‌شود

اثر جدیدی از پیتر کری، نویسنده استرالیایی، با عنوان «خیکی‌ها در تاریخ» پنجشنبه هفته آینده با حضور امیلی امرایی، مترجم کتاب، امیرحسین خورشیدفر و بهرنگ رجبی رونمایی می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،این مجموعه ترجمه‌ای است از کتابی با عنوان «The fat man in history, and other stories» که در سال 1980 منتشر شده بود.

«خیکی‌ها در تاریخ» اثر پیتر کری با ترجمه امیلی امرایی پنجشنبه 26 دی ماه، با حضور مترجم این اثر، امیرحسین خورشیدفر و بهرنگ رجبی رونمایی می‌شود. 

پیتر کری متولد سال 1943 میلادی در استرالیاست و علاوه بر جایزه بوکر، توانسته جوایز متعدد دیگری را از آنِ خود کند. وی بیش از 10 رمان و تعداد زیادی داستان کوتاه منتشر کرده است و چندین اثر غیرداستانی نیز در کارنامه دارد. وی از چهره‌های مطرحی بود که سال گذشته در سالگرد تولد ملکه الیزابت از او برای خدماتش به ادبیات تجلیل شد.

«داستان عاشقانه سرقت» با ترجمه مجتبی ویسی و «من غیر قانونی» با ترجمه محمدصادق رئیسی از دیگر آثار پیتر کری هستند که در ایران منتشر شده‌اند. مجموعه «خیکی‌ها در تاریخ و داستان‌های دیگر» اثر پیتر کری با ترجمه امیلی امرایی از سوی نشر قطره منتشر شده است. 

این مراسم رونمایی از ساعت 16 تا 18 در موسسه فرهنگی «رخداد تازه» واقع در خیابان گیشا جنب خیابان یکم شماره 12 طبقه سوم برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط