شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
نشست نقد کتاب «درآمدی بر جامعه‌شناسی سلامت و بیماری»

نشست معرفی، نقد و بررسی کتاب‌ «درآمدی بر جامعه‌شناسی سلامت و بیماری» به همت گروه جامعه‌شناسی پزشکی و سلامت انجمن جامعه‌شناسی ایران برگزار می‌شود./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انجمن جامعه‌شناسی ایران در ادامه سلسله نشست‌های نقد و بررسی کتاب‌های حوزه جامعه‌شناسی، کتاب «درآمدی بر جامعه‌شناسی سلامت و بیماری» را یکشنبه (15 دیماه) نقد و بررسی می‌کند.

کتاب «درآمدی بر جامعه‌شناسی سلامت و بیماری» نوشته «کوین وایت»، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه ملی استرالیاست که با ترجمه دکتر محسن ناصری‌راد منتشر شده‌‌‌‌‌است.

 در این نشست، دکتر امید زمانی، پزشک، پژوهشگر و عضو گروه جامعه‌شناسی پزشکی و سلامت و دکتر عالیه شکربیگی، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر گروه جامعه‌شناسی سالمندی انجمن جامعه‌شناسی ایران سخنرانی می‌کنند و به نقد و تحلیل این اثر می‌پردازند. همچنین، محسن ناصری‌راد، مترجم کتاب و عضو گروه جامعه‌شناسی پزشکی و سلامت نیز در این نشست حضور خواهد داشت. 

کوین وایت، در اين كتاب نشان داده است كه دانش پزشكي، دانشی ‌است که در یک رابطه تاثیرگذار متقابل با اجتماع پیرامونی خود، قرار دارد و چشم‌اندازهاي مبادي جامعه‌شناسي سلامت و عوامل موثر اجتماعی و سياسي در آن ترسیم شده‌است. 

نشست معرفی، نقد و بررسی کتاب «درآمدی بر جامعه‌شناسی سلامت و بیماری» از ساعت 17 تا 19 یکشنبه (15 دیماه) در موسسه پژواک اندیشه معاصر به نشانی خیابان کارگرجنوبی، خیابان آذربایجان، بین چهارراه گلشن و باستان، کوچه فیاضی، بن بست معمار، پلاک 9 برگزار می‌شود و گروه جامعه‌شناسی پزشکی و سلامت انجمن جامعه‌شناسی ایران مسوولیت برگزاری آن را بر عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها