چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
«حا، سین، نون» علی شجاعی به بوته نقد می‌رود

رمان «حا، سین، نون» نوشته علی شجاعی یکشنبه هفته آینده، همزمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) نقد می‌شود. نویسنده در این کتاب سعی داشته تا وقایع سال‌های پایانی زندگی امام حسن مجتبی (ع) را در قالب داستان حکایت کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «حا، سین، نون» با بیان 11 سال پایانی زندگی امام حسن مجتبی (ع) در قالب داستان پرداخته و تلاش کرده نمای کلی از وضعیت آن سال‌ها را در اختیار خواننده قرار دهد. این نشست با حضور نویسنده کتاب، سید علی شجاعی برگزار می‌شود. 

در این نشست که ساعت 16 یکشنبه، هشتم دی، برگزار می‌شود فرحناز علیزاده و محمدرضا بایرامی به عنوان منتقد دعوت شده‌اند تا به نقد و تحلیل اثر بپردازند.

در بخشی از این داستان آمده است: «... که اگر جز این راه پیش گیری، بین‌مان خدا حکم فرماید و هو خیر الحاکمین. والسلام. خیره معاویه می‌شوم: - شنیدی چه خواندم یا سیر آسمان‌ها می‌کنی؟ معاویه خودش را یله می‌کند: - شنیدم عتبه! شنیدم... تکرار حکایت همیشگی، باز هم خدا و بهشت و جهنم و عذاب و... افسانه هزار باره خاندان محمد. به خدای خودشان سوگند، مانده‌ام که این جماعت به چه ایمان آورده‌اند؟...»

رمان «حا. سین. نون» به قلم سیدعلی شجاعی، در 164 صفحه، با شمارگان ‌هزار و 200 نسخه و به بهای هشت هزار تومان از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است.

فرهنگسرای امید در میدان امام حسین، خیابان 17 شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها