سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
«پاتولوژی ABS» در بازار کتاب‌های پزشکی

کتاب «پاتولوژی ABS» به قلم داود رمزی، از سوی انتشارات نور دانش، منتشر شد. این اثر، خلاصه‌ای از کتاب «پاتولوژی عمومی» رابینز است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در فصل نخست کتاب حاضر، انواع «آسیب» به‌عنوان مبحثی مهم و محوری در پاتولوژی، بررسی شده‌است. 

فصل‌های دوم تا چهارم این کتاب به «سازگاری و مرگ سلول»، «ترمیم بافتی:بازسازی سلولی و فیبروز» و «اختلالات همودینامیک» اختصاص دارد.

در ادامه مباحث کتاب، برخی موضوعات مهم مربوط به پاتولوژی در دو فصل با عنوان‌های «ترومبوز و شوک» و «اختلالات دستگاه ایمنی» بررسی شده‌است.

نویسنده کتاب، برای آشنایی بیشتر مخاطبان با موضوع تاثیر محیط در به‌وجود آمدن آسیب‌ها و بیماری‌ها، فصلی را با عنوان «بیماری‌های محیطی» ارایه کرده‌است.

بنا به گفته مولف، در این مجموعه سعی شده‌است در عین خلاصه بودن، مهمترین نکات بیان شود. همچنین در انتهای هر فصل، تست‌های آزمون‌های جامع علوم پایه به‌صورت تفکیکی آورده شده‌است. افزون بر آن، جدیدترین پرسش‌های آزمون‌های جامع علوم پایه، پزشکی و دندانپزشکی نیز در این کتاب گردآوری شده‌است.

کتاب «پاتولوژی ABS » با شمارگان یکهزار و یکصد نسخه در 278 صفحه، به قیمت 29 هزار و پانصد تومان از سوی انتشارات نور دانش منتشر شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها