سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳
فرهنگسرای همراه، برای هر شهروند تهرانی

نرم‌افزار «فرهنگسرای همراه» ویژه تلفن‌های همراه، به‌عنوان یک نرم‌افزار جامع معرفی اماکن، متن کتاب و اخبار فرهنگی هنری شهر تهران، به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طراحی و ارایه شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، امیرحسین تابع جماعت، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گفت: با نصب این نرم‌افزار بر روی تلفن همراه، هر شهروند تهرانی می‌تواند علاوه بر دسترسی به اطلاعات مراکز فرهنگی هنری شهرداری تهران، از آخرین رویدادهای فرهنگی پایتخت هم آگاه شود.

وی «کتابخانه همراه» را از دیگر امکانات این نرم‌افزار عنوان کرد و افزود: بااستفاده از «کتابخانه همراه» شهروندان تهرانی می‌توانند به متن کامل کتاب‌های برگزیده و نیز محصولات فرهنگی این سازمان، دسترسی داشته باشند.

این مقام مسوول، امکان جستجو در اخبار و برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری پایتخت، دسترسی به فهرست برنامه کلاس‌های آموزشی فرهنگسراها و امکان ثبت‌نام در باشگاه مخاطبان فرهنگسرای مجازی و دریافت خدمات ویژه را، از دیگر امکانات نرم‌افزار فرهنگسرای همراه اعلام کرد و گفت: اطلاعات نگارخانه فرهنگسراها، پردیس‌های سینمایی، موزه‌ها و خانه موزه‌ها در این نرم‌افزار قابل دسترسی است.

تابع جماعت افزود: این نرم‌افزار، در قالب سه فاز طراحی شده و اینک فاز نخست «فرهنگسرای همراه» از طریق فروشگاه‌های مجازی بازار و ایران آپ، در دسترس قرار گرفته‌است. همچنین نسخه ios آن، تا 10 روز آینده قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: این نرم‌افزار، به‌صورت رایگان در فروشگاه‌های آنلاین قابل دریافت است و تلفن‌های همراه مجهز به سیستم عامل‌ اندروید و ios نیز، قابلیت بهره‌برداری از امکانات «فرهنگسرای همراه» را خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها