یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۱
تنوع آثار مرکز نشر دانشگاهی در نمایشگاه 21

انتشارات مرکز نشر دانشگاهی وابسته به وزارت علوم با بیش از 1000 عنوان کتاب در حوزه‌‌های مختلف در بیست‌و‌ یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور خواهد داشت.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ابراهیم صفری، معاون اجرایی اين مرکز، با اعلام این مطلب افزود: کتاب‌های منتشر شده در حوزه‌هاي فنی و مهندسی، ریاضی، فیزیک، شیمی، علوم‌ زمین، علوم زیستی، علوم انسانی و کشاورزی است. همچنين بیش از 100 عنوان کتاب در حوزه‌های علوم پایه ارائه خواهد شد.

صفری با تأکید بر ضرورت نوآوری و شکوفاشدن ناگفته‌های علمی و ذخایر آن در عرصه چاپ و نشر کتاب، به 30 عنوان از تاز‌ه‌ترین کتاب‌های اين مرکز نشر اشاره كرد و اظهار داشت: شاخص‌ترین کتاب مرکز كه در روزهای گذشته منتشر شد، کتاب «بنیادهای نظریۀ تجدد اول و تجدد ثانی در انقلاب اسلامی، سیری در آرا و اندیشه‌های امام خمینی (ره)» در حوزه علوم انسانی و نیز اثر دو جلدی «این راه بی‌نهایت» به عنوان کتاب تشویقی و کتاب «تهویه و سرمایش طبیعی در ساختمان‌های سنتی ایران» است كه در نمایشگاه امسال عرضه خواهد شد.

وی يادآور شد: بیش از 100 عنوان کتاب تجدید چاپی نيز در نمايشگاه عرضه مي‌شود مانند «تاریخ تحلیلی اسلام» اثر استاد مرحوم دکتر شهیدی كه به چاپ چهل و يكم رسيده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط