یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
قدردانی از بانوان غرفه دار باحجاب در بیستمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی

در آخرین روز از نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران از هشت بانوی غرفه‌دار که با حجاب برتر در نمایشگاه حضور داشتند قدردانی شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بنا به دستور علی‌اکبر ترکاشوند، مدیر حراست نمایشگاه بین‌المللی تهران و پس از بررسی‌های انجام شده در آخرین روز از نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران از هشت بانوی غرفه‌دار که با حجاب برتر در نمایشگاه حضور داشتند، قدردانی شد.

این آیین با حضور احمد ابوالحسنی، دبیر برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران و اسماعیل فرخ يكي از مسوولان نمايشگاه بين المللي تهران در غرفه‌ بانوان باحجاب انجام شد.

غزاله تقی‌زاده، مدیر فروش شرکت تکنوپک که یکی از برگزیدگان این حجاب برتر بود در ارتباط با این آیین گفت: قدردانی از بانوان باحجاب حرکت پسندیده‌ای است و باعث ترویج فرهنگ حجاب و عفاف خواهد شد، خوشحالم که مسوولان نمایشگاه با وجود مشکلات فراوان مساله حجاب را مورد توجه قرار دادند و از بانوان باحجاب قدردانی کردند.

وی ادامه داد:‌ از زمانی که استفاده از حجاب به من تکلیف شد تا به امروز از چادر استفاده کرده‌ام و باتوجه به شرایط نمایشگاه، هیچ اجباری برای به سر داشتن چادر نبود. اگر روزی قرار باشد که برای حضور در نمایشگاه به اجبار از چادر استفاده نکنم مطمئن باشید که در نمایشگاه شرکت نخواهم کرد.

مدیر فروش شرکت تکنوپک در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: چادر نماد دختر مسلمان ایرانی است، امیدوارم که با چنین آیین‌هایی فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه رواج دهیم زیرا کارهای فرهنگی در اجرایی شدن یک فرهنگ نقش تاثیرگذاری دارد.

در این آیین، از مرضیه اوجی و زهرا آشوری از شرکت آذین بافت،‌ عفت فریدی از شرکت آذر ماشین چاپ، یلدا و غزاله تقی‌زاده از شرکت تکنوپک، کبری طاقتی‌احسن از شرکت پیام‌رسانه، مهدیس میروکیلی و سمیه مسیح‌پور از شرکت اپما قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط