شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰
قدردانی مسوولان برگزاری نمایشگاه چاپ از خبرگزاری کتاب ايران

مسوولان برگزاری بیستمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران در ساعات پایانی سومین روز نمایشگاه از خبرگزاری کتاب ایران قدردانی کردند. خبرگزاری کتاب ایران حامی رسانه‌ای بیستمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،این مراسم با حضور احمد علمشاهی، سردبیر خبرگزاری کتاب ایران، احمد ابوالحسنی، دبیر اجرایی بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، محمد کلاری، مدیر روابط عمومی بیستمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران و جمعی از خبرنگاران در غرفه خبرگزاری ایبنا واقع در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی برگزار شد.

محمد کلاری، ضمن قدردانی از پوشش رسانه‌ای خبرگزاری کتاب ایران از بیستمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران گفت:‌ خوشحالم که سکان تخصصی‌ترین خبرگزاری چاپ و نشر کشور به دست فردی سپرده شده است که با مسایل و مشکلات صنعت چاپ و نشر آشناست. معتقدم هرگونه تقدیری که از احمد علمشاهی شود کم است، چراکه این فرد در هر جایگاهی که بوده است به فکر خدمت به مردم بوده و سابقه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

مدیر روابط عمومی بیستمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران نیز با اشاره به نقش ایبنا در حوزه اطلاع‌رسانی اظهار کرد:‌ بدون شک نقش خبرگزاری کتاب ایران در بهتر برگزار شدن بیستمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران غیر قابل انکار است، چرا که رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی  از یک اتفاق، اهمیت آن را برای مسوولان و مردم روشن می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط