چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸
تجمع دانشجویان در کتابخانه ملی ناشی از کم اطلاعی آن‌ها بود!

مدیر روابط عمومی شرکت نوسازی عباس‌آباد درباره تجمع امروز دانشجویان در مقابل تپه‌های عباس‌آباد گفت: پیش از این، کتابخانه ملی و باغ‌کتاب تهران از داشتن پارکینگ بی‌بهره بود، شهرداری با احداث پارکینگ اختصاصی به این مشکل پایان داد./

محمدرضا نوریان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: پیش از این، کارکنان کتابخانه ملی، باغ کتاب، باغ موزه‌های دفاع مقدس و هنر، فرهنگستان ادب و دانشجویان، اتومبیل‌های خود را در مسیر کتابخانه ملی پارک می‌کردند.

وی ادامه داد: شهرداری تهران و سازمان نوسازی عباس‌آباد با احداث پارکینگ اختصاصی در ورودی ضلع جنوبی مجموعه فرهنگستان ادب فارسی و ضلع شمالی كتابخانه به این نابه‌سامانی پایان دادند. البته شهرداری در قبال توقف هر ماشین 10 هزار ريال و بابت هر ساعت آن سه هزار ريال دریافت می‌کند. همچنین بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و طرح جامع اراضی عباس‌آباد این محوطه در آینده به پارکینگ طبقاتی تبدیل خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت نوسازی عباس‌آباد با بیان این‌که مخاطبان کتابخانه ملی تنها مصرف‌کنندگان این پارکینگ نیستند، مدعي‌شد: دلیل اعتراض دانشجویان به دریافت وجه در قبال پارک اتومبیل‌ها، ناشی از کم اطلاعی آنان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط