سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
در راستای مباحث شهری‌ حرکت می‌کنیم

مدیر مسوول نشر شهر درباره کتاب‌های این انتشارات گفت: اولویت و محور اصلی موضوع تولید کتاب در موسسه نشر شهر مباحث شهروندی و شهرنشینی است./

امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرمسوول نشر شهر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: تولیدات نشر شهر را کتاب‌هایی تشکیل می‌دهند که محتوای آن را واحدهای مختلف شهرداری مانند آتش‌نشانی، زیباسازی و دفتر مطالعات شهرداری آماده کرده باشند.

وی با بیان این‌که بیشتر این آثار برای گروه‌های سنی بزرگسالان و کودک و نوجوان با هدف آموزش شهروندی و شهرنشینی تهیه و تدوین ‌شده‌اند، ادامه داد: تاکنون حدود یک هزار و دویست عنوان کتاب از سوی نشر شهر روانه بازار کتاب شده‌است که 150 عنوان ویژه کودکان و سایر آن‌ها ویژه بزرگسالان‌اند.

مدیر مسوول نشر شهر در پاسخ به این سوال که «تولیدات موسسه نشر شهر تا چه اندازه با اولویت‌های تعیین شده آن همگام است؟» گفت: هنوز راه نرفته بسیاری پیش‌رو هست و اذعان داریم که نیازهای ما برای مقوله ترویج آثار شهروندی زیاد است. بر اساس گفته کارشناسان این حوزه، آثار تولید شده موسسه نشر شهر تاکنون موثر و مفید بوده‌اند.

وی در پایان از انتشار حدود دویست جلد کتاب با عنوان‌های مجموعه کتاب‌های مترو، کتاب‌های اتوبوس، ترانه‌های شهر و مجموعه داستان با موضوع شهروندی خبر داد و عنوان کرد: اینک این آثار به مخاطبان ارایه شده‌اند و دیگر مجلدهای آن در دست تدوین و تهیه‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط