یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
مسوولان شهرستان پرند از نمایشگاه یار مهربان بازدید كردند

مدیر روابط عمومی نشر و پژوهش شیرازه با اشاره با استقبال باشكوه اهالي شهرستان پرند از نمايشگاه كتاب يار مهربان گفت: روز گذشته بهروز كاوياني، شهردار شهرستان پرند و حجت‌الاسلام موسوي‌نژاد، مدير مسوول دفتر امام جمعه شهرستان پرند از نمايشگاه يارمهربان جمع زنان ناشر بازديد كردند.

مريم دانشمند در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) اظهار كرد: نمایشگاه کتاب یارمهربان که با کوشش جمع زنان ناشر 17 آذرماه در شهر جدید پرند افتتاح و با استقبال گرم شهروندان شهر پرند مواجه شد.

مدیر روابط عمومی نشر و پژوهش شیرازه ادامه داد: روز گذشته شهردار پرند به‌صورت غیر منتظره از نمایشگاه یارمهربان بازدید کردند که این بازدید باعث دلگرمی ناشران شد، همچنین در ساعات پایانی نمایشگاه نیز حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد، مدیر مسوول دفتر امام جمعه پرند نيز با جمعی از همراهان بازدیدی از این نمایشگاه داشتند.

وي در توضيح اين بازديد گفت: مدیر مسوول دفتر امام جمعه پرند با خرید تعدادی از کتاب‌های ارايه شده جهت کتابخانه‌هاي مساجد حمایت خود را اعلام کردند، با توجه به همت ناشران از مسوولان امر انتظار می رود حمایت‌ها و همکاري‌های خود را برای اعتلای فرهنگ کتاب و کتاب خوانی بیشتر كنند شاید با این همراهی بتوانیم گامی کوچک در جهت رشد و شکوفایی فرزندان این مرز و بوم برداشته باشیم.

دانشمند در بخش پاياني صحبت‌هايش اظهار كرد: زمان نمايشگاه يارمهربان جمع زنان ناشر امروز به پايان مي‌رسد اما باتوجه به استقبال مردم از اين نمايشگاه، اين امكان وجود دارد كه زمان نمايشگاه براي چند روز تمديد شود.

نمايشگاه يار مهربان با بیش از 900 عنوان کتاب به‌مناسبت روز دانشجو از سوی جمع زنان ناشر با همکاری نشر و پژوهش شیرازه و انتشارات ورجاوند در شهر جدید پرند برپاست و کتاب‌هایش را با تخفیف 20 درصدی ارایه می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط