یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
«راهنمای تغذیه ورزشکاران» در بازار جهانی کتاب

کتاب «راهنمای تغذیه ورزشکاران» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تغذیه به قلم «نانسی کلارک» منتشر شده است.-

به گزارش خبر گزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از انتشارات هیومن کینتیکس، با بهره‌گیری از اطلاعات این کتاب می‌توان انرژی خود را افزایش داد، استرس‌های خود را کنترل و عضله‌ها را تقویت کرد، چربی را سوزاند و عملکرد را بهبود بخشید.

کتاب «راهنمای تغذیه ورزشکاران» به شما کمک می‌کند وقتی در کافی‌شاپ هستید، برای خرید به سوپرمارکت می‌روید یا در آشپزخانه خودتان به‌سر می‌برید مناسب‌ترین مواد را برای خوردن انتخاب کنید. در واقع، مهم نیست برای مسابقات آماده می‌شوید یا برای زندگی پرجنب وجوش می‌خواهید تغذیه‌ای مناسب داشته باشید، زیرا این مشاور مکتوب تغذیه به شما نشان خواهد داد که چگونه بیشترین بهره را از غذایی که سفارش می‌دهید یا برای خودتان درست می‌کنید، ببرید.

شما با خواندن این کتاب خواهید دانست پیش از انجام تمرینات، در طول تمرینات و هنگام آماده‌سازی خودتان برای مسابقات چه نوع تغذیه‌ای داشته باشید، چگونه برای رسیدن به سلامت و انرژی کافی سوخت مورد نظر بدنتان را دریافت کنید و همچنین چگونه به دستورات صمیمانه «کلرک» و برنامه‌های غذایی او عمل کنید.

این کتاب اطلاعاتی کامل از آخرین تحقیقات وتوصیه‌ها درباره استفاده از مکمل‌ها، نوشابه‌های انرژی‌زا، غذاهای ارگانیک، مقدار مورد نیاز مایعات، رژیم‌های مناسب، مقدار پروتئین و کربوهیدرات مورد نیازبرای حضور در تمرینات و مسابقات و کاهش چربی و افزایش عضلات در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر دنبال توصیه‌هایی برای به‌دست آوردن انرژی لازم در جریان ورزش کردن می‌گردید یا این‌که می‌خواهید سلامت و عملکرد خود را بهبود بخشید، در کتاب «راهنمای تغذیه ورزشکاران نانسی کلرک» قابل اطمینان‌ترین جواب‌ها را برای سوالاتتان خواهید یافت.

این کتاب شامل چهار فصل و 26 بخش است. در فصل نخست آن، اطلاعاتی مفصل درباره تغذیه روزانه افراد ورزشکار و فعال آورده شده است. فصل دوم «علم تغذیه برای ورزشکاران» نام دارد و در فصل سوم درباره تنظیم وزن و فعالیت های مورد نیاز مطالبی نوشته شده است. در فصل چهارم نیز درباره برنامه‌ها و رژیم‌های غذایی برای رسیدن به حد اکثر کارایی مطالبی گنجانده شده است. 

درباره نویسنده این اثر ورزشی هم باید گفت که «نانسی کلارک» مشاور تغذیه‌ای است که شهرت جهانی دارد و مربی سلامت، نویسنده و سرپرست آموزشگاه تخصصی تغذیه است. وی در زمینه تغذیه ورزشکان، کنترل وزن و مدیریت تغذیه در بیماری‌های وابسته به تغذیه تخصص دارد.

وی تاکنون با ورزشکاران دانشکده‌های شهر بوستون و همچنین ورزشکاران المپیک در رشته‌های گوناگون کار کرده است. کلرک در زمینه های گوناگون مثل ورزش دو و میدانی مقاله‌های زیادی نوشته است. او همچنین در بخش مشاوره مجله «تناسب» حضور دارد و همچنین مطالبی با عنوان «آشپزخانه ورزشکاران» می‌نویسد که به طور منظم در بیش از 150 نشر و وب‌سایت در حوضه ورزش و سلامت چاپ می‌شود. او نویسنده چهار کتاب تغذیه مثل «راهنمای تغذیه دوندگان ماراتن» ، «راهنمای تغذیه برای دوندگان تازه‌کار»،«راهنمای تغذیه دوچرخه‌سواران» و «راهنمای تغذیه فوتبالیست‌ها» نوشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط