یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
«آذري غريب» صادق زيباكلام چاپ سومي شد

چاپ سوم داستان كوتاه «آذري غريب» اثر صادق زيباكلام از سوي نشر بيدگل منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، داستان كوتاه «آذري غريب» نوشته صادق زيباكلام در روزهاي گذشته به چاپ سوم رسيد. نويسنده در اين اثر داستان زندگي و مرگِ دانشجويي به نام افضل را توصيف مي‌كند كه از روستاي كوچكي بين بناب و مراغه راهي تهران شده است.  



نويسنده بخشي از مقدمه اين اثر مي‌نويسد: «داستان اين كتاب را من حدود شش سال پيش در تابستان 1379 نوشتم. هنوز هم هربار كه آن را مي‌خوانم به شدت مرا تحت تاثير قرار مي‌دهد. از آنجا كه اساسا هرگز مطلبي از اين دست ننوشته بودم هيچوقت تصور نمي‌كردم كه آن نوشته اين همه مورد توجه قرار بگيرد.»

صادق زیباکلام مفرد، نويسنده و پژوهشگر متولد تهران و فارغ‌التحصيل رشته علوم سیاسی در مقطع دكتري از دانشگاه برادفورد انگلستان و عضو هیات علمی دانشگاه تهران است.

«افلاطون، توماس هابز، جان لاک، جان استوارت میل و کارل مارکس: پنج گفتار در باب حکومت»، «ایران در عصر نادر، مایکل اکسورتی، صادق زیباکلام»، «گفتن یا نگفتن؟»، «توهم توطئه»، «هاشمی رفسنجانی و دوم خرداد»، «عکس‌های یادگاری با جامعه مدنی» و «یادداشت‌های انقلاب» از آثار زيباكلام در حوزه تاليف و ترجمه هستند.

چاپ سوم داستان كوتاه «آذري غريب» در 47 صفحه، با شمارگان هزار نسخه، به قيمت سه هزار تومان از سوي نشر بيدگل منتشر شد. اين كتاب براي نخستين‌بار در سال 1387 روانه بازار كتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها