چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
دفتر اول «قصه عاشورا» رونمایی می‌شود

مدیرعامل شرکت ترنج از رونمایی 15 جلد اول (دفتر اول) مجموعه نفیس 72 جلدی «قصه عاشورا» در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) خبر داد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، یاسر احمدوند در این باره اظهار کرد: دفتر اول مجموعه «قصه عاشورا» به تازگی با همکاری شرکت ترنج و انتشارات وزیر، ویژه گروه سنی نوجوان و در قطع پالتویی منتشر شده و قرار است 25 آذرماه در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) رونمایی شود.

وی ادامه داد: مجمع ناشران انقلاب اسلامی در راستای ترویج، توزیع و مدیریت تولید، از این مجموعه حمایت‌ معنوی کرده است. بخشی از منابع مالی انتشار این آثار را شرکت ترنج و بخش دیگر را انتشارات وزیر تامین کرده‌‌اند.

به گفته احمدوند، «قصه عاشورا» شامل چهار دفتر است که دفتر اول مشتمل بر 15 جلد واقعه عاشورا را روایت می‌کند. قصه از زمان مرگ معاویه و نهضت عاشورا آغاز می‌‌شود، با رفتن امام حسین(ع) به مکه و کوفه ادامه می‌یابد و پایان آن هم زمان شهادت این امام همام در کربلا است. تصویرسازی‌های این مجموعه نیز از ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود. 

دفتر نخست قصه عاشورا 25 آذر با حضور جمعی از چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیریت امور کتابخانه‌های این سازمان در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) رونمایی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط