سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
«الهیات مسیحی» روی میز منتقدان

نشست هفتگی شهر کتاب سه‌شنبه (۲۶ آذرماه) به نقد و بررسی کتاب «الهیات مسیحی» اختصاص دارد. این نشست با حضور دکتر شهرام پازوکی، دکتر همایون همتی، دکتر بهروز حدادی و علی شهبازی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌به تازگی مجموعه‌ دو جلدی «درسنامه‌ الهیات مسیحی» به همت انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب منتشر شده است.

آلیستر مک گراث، مولف کتاب، استاد الهیات و نویسنده و پژوهشگر انگلیسی است که مهم‌ترین مباحث در الهیات مسیحی را مطرح کرده و آموزه‌های برجسته مسیحی مانند خدا و تثلیث را توضیح داده است.
 
این اثر حاصل بیش از تامل و اندیشه‌ورزی جمعی از الهی‌دانان و موحدانی است که در مواجهه با جریان‌های فکری و دینی مختلف سعی کرده‌اند تقریری قابل دفاع از آموزه‌های دین مسیحیت را ارایه دهند. کتاب «الهیات مسیحی» به همت بهروز حدادی و جمعی از مترجمان به فارسی ترجمه شده است.

نشست هفتگی این هفته شهر کتاب ساعت 16 و 30 دقیقه سه‌شنبه (۲۶ آذرماه) در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط