جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
بیهوشی در بیماری‌های دریچه قلب

«بیهوشی در بیماری‌های دریچه قلب» عنوان اثری دانشگاهی در حوزه علم پزشکی است که به قلم احمد عبادی، از سوی انتشارات تیمورزاده روانه بازار نشر شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب حاضر در 6 فصل تالیف و تنظیم شده است. در فصل نخست کتاب، اقدامات لازم در مدیریت بهبود کار قلب، از سوی نویسنده بررسی شده است.

در فصل دوم با عنوان «اداره بیهوشی بیماری‌های دریچه‌ای قلب قبل از اینداکشن» مباحث مرتبط با موضوعاتی چون کمک دهلیز به پره‌لود در بیماری‌های دریچه‌ای قلب، قدرت انقباضی قلب در بیماری‌های دریچه‌ای قلب و تعداد ضربان قلب در بیماری‌های دریچه‌ای قلب، ارایه و تشریح شده‌اند.

«تعویض دریچه‌های قلب» عنوان سومین فصل کتاب است که به معرفی انواع دریچه‌های مصنوعی، نوع کارکرد و شرایطی که منجر به تعویض دریچه‌ها می‌شود، اشاره دارد.

در ادامه مباحث این کتاب دانشگاهی، در فصل چهارم موضوع «بیماری دریچه میترال» عنوان شده است. دانشجویان در این فصل، انواع نارسایی‌ها از جمله تنگی دریچه میترال و ابعاد مختلف تنگی دریچه میترال را مطالعه می‌کنند.

«نارسایی دریچه میترال» عنوان فصل پنجم کتاب است که در آن علایم این نوع نارسایی، نارسایی حاد میترال و مقاومت عروق سیستمیک و عروق ریوی در نارسایی میترال، بررسی و تشریح شده‌اند. 

فصل پایانی این اثر دانشگاهی نیز به موضوع «بیماری دریچه تریکوسپید» و بررسی نارسایی دریچه تریکوسپید و بیهوشی در نارسایی دریچه تریکوسپید اختصاص دارد.

نخستین چاپ کتاب «بیهوشی در بیماری‌های دریچه قلب» با شمارگان یک‌هزار نسخه در 64 صفحه، به بهای 6 هزار و 500 تومان از سوی انتشارات تیمورزاده منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها