سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
بودجه بیمه اهالی قلم در لایحه بودجه سال 93 تامین شد

مدیرعامل صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان گفت: به دنبال پیگیری بیمه اهالی قلم در گفت‌وگو با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بودجه بیمه این افراد در لایحه بودجه سال 1393 تامین شده زیرا بر این باوریم که مساله بهداشت و درمان دغدغه اصلی اهالی فرهنگ و رسانه است./

مهدی شجاعی، مدیرعامل صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: اکنون اهالی قلم مانند گذشته از بیمه و مزایای آن بهره می‌برند و ما نیز مشغول حل و فصل مسایل گذشته صندوق حمایت با سازمان تامین اجتماعی هستیم.

وی ادامه داد: مساله بیمه، موضوع حایز اهمیتی برای اشخاص و خانواده‌هایشان و حتی نسل‌های حال و آینده به شمار می‌آید. بنابراین، با حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیمه نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان را با جدیت دنبال می‌کنیم.

این مقام مسوول یادآور شد: مساله بهداشت و درمان در شرایط فعلی دغدغه اصلی اهالی فرهنگ و رسانه است. اگر این دغدغه حل شود آرامش فکری و اعصاب بر آنان حاکم می‌شود و ما نیز شاهد تبلور خلاقیت و تولید آثار پر محتوا متناسب با انتظارمان خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط