یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
منتقدان از «مالیخولیای محبوب من» می‌گویند

مجموعه داستان «مالیخولیای محبوب من» نوشته بهاره رهنما هفته آینده با حضور نویسنده کتاب، در فرهنگسرای ارسباران نقد می‌شود. علیرضا محمودی ایرانمهر و فرشته احمدی به‌عنوان منتقد به این برنامه دعوت شده‌اند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست نقد مجموعه داستان بهاره رهنما که به تازگی با عنوان «مالیخولیای محبوب من» منتشر شده‌است، ساعت 20  شنبه،  23 آذرماه، با حضور نویسنده اثر، و منتقدانی چون  علیرضا محمودی ایرانمهر و فرشته احمدی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

«اردك زرد»، «چشم‌هایی كه مالِ توست»، فلامینگو»، «اعترافات یك عشق»،‌ «عروس شماره‌ی 2»، «باد می‌آید با بوی تو»، «مالیخولیای محبوب من» و «این تابستان فراموشت كردم» از داستان‌های این مجموعه هستند.

در بخشی از این کتاب آمده‌است: «مادرم گمان می‌كرد كه وحید برای ادامه تحصیل از ایران رفته و فیروزه می‌دانسته من به خاطر عشقی قدیمی درِ دنیا را به روی خودم بسته‌ام. اما خودم گمان می‌كردم كه من تمام این هشت سال را در كنار زندگی وحید و نگین زندگی كرده‌ام.»

مجموعه داستان «مالیخولیای محبوب من» در 104 صفحه، با شمارگان یكهزار و یکصد نسخه و به قیمت پنجهزار تومان از سوی انتشارات نگاه منتشر شد.

بهاره رهنما، نویسنده و بازیگر، متولد اراک و فارغ‌التحصیل رشته حقوق قضایی در مقطع کارشناسی است. مجموعه داستان قبلی وی با عنوان «چهار چهارشنبه و یک کلاه‌گیس» تابستان سال 1388 از سوی نشر چشمه روانه بازار كتاب شده بود.

فرهنگسرای ارسباران در سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط