شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
دومین انتشار «تاریخ طبیعی زوال» با قیمتی ارزان‌تر از چاپ نخست

دومین چاپ «تاریخ طبیعی زوال» نوشته بارانه عمادیان منتشر شد. نخستین بار این کتاب در اسفندماه گذشته (1391) به چاپ رسیده بود. عماد شاطریان، مدیر نشر بیدگل به ایبنا گفت که به دلیل ارزان شدن قیمت کاغذ قیمت چاپ دوم این کتاب نسبت به چاپ نخست آن ارزان‌تر است./

شاطریان، مدیر نشر بیدگل به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: چاپ دوم کتاب «تاریخ طبیعی زوال» با عنوان دوم «تاملاتی درباره سوژه ویران» نوشته بارانه عمادیان با قیمتی ارزان‌تر نسبت به چاپ نخست آن منتشر شد. این کتاب نخستین جلد از مجموعه «تئوری پراکسیس» است که با نظارت حسین نمکین در نشر بیدگل تدوین می‌شود. 

وی افزود: هدف ما انتشار کتاب با قیمت ارزان است تا عموم مخاطبان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. چاپ نخست این کتاب در حالی منتشر شد که قیمت کاغذ بسیار گران شده بود، اما چون در حال حاضر قیمت کاغذ پایین آمده است، ما نیز قیمت چاپ دوم این کتاب را پایین آوردیم. 

شاطریان در ادامه به دیگر کتاب‌های تجدید چاپ شده نشر بیدگل اشاره کرد: کتاب «نام‌های سیاست» گزینش و ویرایش مراد فرهادپور، بارانه عمادیان و آرش ویسی نیز که  نخستین بار  مهرماه گذشته منتشر شد،  به چاپ دوم رسیده‌است. قیمت دومین چاپ این کتاب نسبت به چاپ نخست آن تغییری نکرده‌است.

دومین چاپ «تاریخ طبیعی زوال؛ تاملاتی درباره سوژه ویران» نوشته بارانه عمادیان با شمارگان یکهزار نسخه، 142 صفحه و قیمت6 هزار تومان از سوی نشر بیدگل روانه کتابفروشی‌ها شده‌است.

در پایان کتاب 15 نقاشی در دوره‌های مختلف تاریخ هنر و از هنرمندان مختلف که به موضوع ویرانی و زوال ربط دارند، درج شده‌است. 

همچنین دومین چاپ کتاب «نام‌های سیاست» با شمارگان یکهزار نسخه، در 446 صفحه و به قیمت 25 هزار تومان از سوی نشر بیدگل روانه کتابفروشی‌ها شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط