جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۵
پیام تسلیت مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به مناسبت درگذشت معتمدنژاد

محمدمهدی انصاری، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در پیامی درگذشت دکتر کاظم معتمدنژاد، پدر علوم ارتباطات نوین ایران را تسلیت گفت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، در پیام محمدمهدی انصاری، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

«درگذشت پدر علم ارتباطات ایران پروفسور کاظم معتمدنژاد را که از چهره‌های فاخر علمی و دانشگاهی کشور بودند، به همه دانش دوستان و علاقمندان ایشان به ویژه شاگردان، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای تسلیت عرض می‌نماییم.

مرحوم استاد معتمدنژاد حدود نیم قرن از حیات پربار خود را وقف تولید علم و دانش در حوزه‌های ارتباطات، روزنامه‌نگاری و حقوق مطبوعات و... کرد و توانست علاوه بر بومی‌سازی دانش روزنامه‌نگاری و ترویج اخلاق حرفه‌ای فعالیت مطبوعاتی، شاگردان برجسته و نخبگان زبده‌ای در این حوزه‌ها تربیت نماید. بی‌شک روزنامه‌نگاران و جامعه علمی و رسانه‌ای کشور شاخص‌ترین پیشکسوت و چهره آکادمیک خود را در این مصیبت از دست داد.

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها که سال‌ها افتخار همکاری نزدیک علمی، آموزشی و پژوهشی با این استاد ارجمند داشته و چندین جلد کتاب و ده‌ها مقاله به قلم ایشان منتشر ساخته و چهار سمینار بررسی چالش‌های مطبوعات را از سال 1369 با دبیری این استاد برگزار کرده، وظیفه خود می‌داند ضمن تسلیت این مصیبت یاد و نام دکتر کاظم معتمدنژاد را گرامی دارد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها