پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
بازچاپ 2 کتاب دینی از سوی هزاره ققنوس

مدیرمسوول انتشارات هزاره ققنوس گفت: کتاب‌های «درآمدی بر فرهنگ و تمدن اسلام» و «جامعه‌شناسی تحریفات عاشورا به چاپ‌های سوم و پنجم رسیدند.-

رضا حاجی‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «درآمدی بر فرهنگ و تمدن اسلامی» اثر دکتر علی اکبر عباسی، مکتوبی علمی و پژوهشی است که چاپ سوم آن در اختیار عموم و به ‌ویژه پژوهشگران تاریخ قرار گرفته است. 

حاجی‌آبادی گفت: این کتاب در پنج فصل با عنوان‌های تعریف واژه تمدن، فرهنگ و تمدن ایران قبل از اسلام، علوم و فنون در ایران و جهان اسلام، هنر و معماری ایران و جهان اسلام و همچنین تاثیر فرهنگ و تمدن اسلامی بر تمدن جدید غرب نوشته شده است. 

به گفته وی، کتاب «درآمدی بر فرهنگ و تمدن اسلامی» با شمارگان یک هزار و 100 نسخه، در 240 صفحه و به بهای 70 هزار ریال روانه بازار کتاب شده است.
 
مدیر انتشارات هزاره ققنوس با اشاره به چاپ پنجم کتاب «جامعه‌شناسی تحریفات عاشورا» اثر سید عبدالحمید ضیایی بیان کرد: با توجه به این‌که چاپ چهارم این کتاب در بازار کمیاب شد و استقبال زیادی از آن صورت گرفت، برای چاپ پنجم آن هم اقدام کردیم. 

وی با بیان این‌که این اثر در دو بخش جامعه‌شناسی تحریفات عاشورایی و نقد و بررسی ادبیات عاشورایی را ارزیابی می‌کند، توضیح داد: کتاب «جامعه‌شناسی تحریفات عاشورا» که با نگرشی انتقادی و آسیبب‌شناسی به روضه‌ها، مقاتل و ادبیات منظوم گردآوری شده است، با رویکردی جامعه‌شناختی، دلایل ورود تحریفات به حادثه عاشورا را بیان کرده است.
 
چاپ پنجم کتاب «جامعه‌شناسی تحریفات عاشورا» با شمارگان هزار و 100 نسخه، در 260 صفحه و به بهای 130 هزار ریال منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط