چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
«معلم درس تربیت بدنی» در بازار کتاب ورزشی دیده شد

کتاب «معلم درس تربیت بدنی» اثر عسکر ملکی بیرجندی که دهه سوم خدمت خود را در اموزش و پرورش می‌گذراند، به بازار نشر عرضه شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مخاطبان این کتاب دوره سه ساله نخست مقطع متوسطه، معلمان و مربیان مدارس محسوب می‌شوند.

این کتاب، شامل 9 فصل با عنوان‌های کلیات برنامه، در تدارک فرصت‌های یادگیری، مدرسه دوستدار ورزش، برنامه‌های ویژه، آمادگی جسمانی، رشته‌های ورزشی (بخش نخست)، رشته‌های ورزشی (بخش دوم)، فوق برنامه‌ها و ضمائم است.

مولف کتاب درس تربیت بدنی در مقدمه کتاب اشاره کرده است که با وجود تلاش هزاران معلم و مربی در زمینه ورزش، تربیت بدنی در آموزش و پرورش همچنان از جایگاه خوبی برخوردار نیست.

در مقدمه، با اشاره به این شعار که المپیک 2020 دور نیست، بر ایجاد ارتباط میان کار و ورزش، ورزش و سلامت و همچنین  اهمیت نقش تربیت بدنی در دوره ابتدایی تحصیلی تاکید شده‌است.

عسکر ملکی بیرجندی که در برهه‌ای معاون دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتاب‌های درسی بوده و در کمیته تولید و تدوین برنامه درسی ملی  از آغازین مراحل آن حضور داشته، این کتاب را با رویکردی نیمه‌تجویزی تدوین کرده‌است.

چاپ نخست کتاب «معلم درس تربیت بدنی» با شمارگان یکهزار و یکصدنسخه، در 376 صفحه و به قیمت یکصد و پنجاه هزار ریال از سوی انتشارات مدرسه به چاپ رسیده‌است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط