چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
«قهرمانان میدان لندن» در بازار کتاب ورزشی ایران

کتاب «قهرمانان میدان لندن» با عنوان فرعی «همراه با کاروان رئیسعلی دلواری در باز‌ی‌های المپیک 2012 لندن» نوشته نگین حسینی از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این کتاب، گفت‌وگوی مستقیم مولف با اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن و همچنین خاطرات وی از حضور در چنین رویداد بزرگی گنجانده شده‌است.

فصل نخست کتاب با عنوان «مراسم آغازین» شامل خاطره‌نگاری مولف از آیین گشایش این بازی‌هاست که با توجه به زیبایی همیشگی این‌گونه آیین‌ها، جذابیت خاصی دارد.

فصل دوم کتاب با عنوان «همراه با ورزشکاران» نیز به معرفی ورزشکاران تیم‌های تیر و کمان، جودو، تیراندازی، دو و میدانی، تنیس روی میز، شنا، وزنه‌برداری، فوتبال پنج نفره(ورزشکاران نابینا و کم‌بینا)، دوچرخه‌سواری، فوتبال هفت نفره(سی.پی)، تنیس با ویلچر، گلبال و والیبال می‌پردازد. 

البته این معرفی به بیان مشخصات فردی یک ورزشکار محدود نمی‌شود، بلکه دو یا سه صفحه مربوط به هر ورزشکار دربرگیرنده مشخصات فردی، سابقه ورزشی و پس از آن، نتیجه گفت‌وگوی صمیمانه مولف با هر ورزشکار است.

همچنین فصل سوم کتاب، «12 نامه از لندن» نام دارد. این نامه‌ها با الهام گرفتن از مجموعه گفته‌ها، ناگفته‌ها، احساسات، بیان شده و بیان نشده همه ورزشکاران حاضر در المپیک 2012 لندن از زبان مدال‌آوران طلایی پارالمپیک نوشته شده‌اند.

بخش ضمیمه‌های این کتاب نیز مطالبی را از نظر تاریخی و جدول تطبیقی مدال‌های ایرانیان در این بازی‌ها ارایه می‌کند. این کتاب با آلبومی از تصاویر ورزشکاران ایرانی در جریان رقابت‌هایشان یا هنگام کسب مدال و بالا رفتن پرچم پرافتخار ایران اسلامی به پایان می‌رسد.

چاپ نخست کتاب «قهرمانان میدان لندن» با عنوان فرعی «همراه با کاروان رئیسعلی دلواری در باز‌ی‌های المپیک 2012 لندن» از سوی نشر سیمای شرق با شمارگان دو هزار نسخه، در 339 صفحه و به قیمت 350هزار ریال منتشر شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط