یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
هفتمین چاپ «عکاسان بزرگ جهان» با ویرایش جدید

هفتمین چاپ کتاب «عکاسان بزرگ جهان» گردآوری و ویرایش برایان کو و ترجمه پیروز سیار با ویرایش جدید و اضافه شدن یک فصل منتشر می‌شود.-

سیار به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: چند سالی است که دیگر به سمت ترجمه کتاب‌های حوزه هنر نرفته‌ و فعلا درباره کتاب مقدس و بیشتر عهد عتیق کار می‌کنم، اما به هر حال کتاب‌های قبلی من در این حوزه تجدید چاپ می‌شوند. 

وی افزود: در همین راستا برای هفتمین انتشار کتاب «عکاسان بزرگ جهان» یک پیوست 40 صفحه‌ای آماده کردم تا مطالب کتاب به روز شود. این کتاب با ویرایش جدید به زودی به چاپ خواهد رسید.

سیار در پایان گفت: همچنین انتشارات سروش چندی پیش پانزدهمین انتشار ترجمه من از کتاب «ترکیب بندی در عکاسی» نوشته هارالد مانته را منتشر کرد. این اثر یک کتاب درسی در دانشگاه‌هاست. 

چاپ ششم کتاب «عکاسان بزرگ جهان» نوشته برایان کو و ترجمه پیروز سیار، با شمارگان هزار نسخه، 408 صفحه و بهای 12 هزار تومان در پاییز سال گذشته (1391) از سوی نشر نی منتشر شده بود. 

پیروز سیار متولد 1339 مترجم و محقق، فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از کشور فرانسه است. 

«دوربین عکاسی» آنسل آدامز و رابرت بیکر، «ترکیب بندی در عکاسی» و «رنگ در عکاسی» هر دو از هارالد مانته، «صافی‌ها در عکاسی سیاه و سفید رنگی؛ به انضمام فرهنگ اصطلاحات عکاسی» ژان لامور، «سینما و فنون آن» میشل وین، «شادی در آسمان» شارل فردینان رامو، «حکمت سلیمان بر اساس کتاب مقدس اورشلیم»، «کلاس مقدماتی من در باوهاوس: طرح و شکل» یوهانس ایتن و «نقاشی متحرک غیرحرفه‌ای و متحرک‌سازی» سرژدومارشی و روژه آمیو، نام تعدادی از ترجمه‌های منتشر شده سیار است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید میرمعزی ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    باسلام آیا امکان خرید اینترنتی این کتاب وجود دارد یا خیر؟ چگونه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها