چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
کتاب‌های آموزشی و کمک‌درسی ششم شدند!

در چهارمین هفته آبانماه (25 تا 29 آبانماه) کتاب‌های آموزشی و کمک‌درسی با 175 اثر در جایگاه ششم موضوعات منتشر شده قرار گرفتند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بر اساس گزارش آماری خانه کتاب در چهارمین هفته آبانماه (25 تا 29 آبانماه) یکهزار و 329 عنوان کتاب در موضوعات مختلف منتشر شدند و کتاب‌های آموزشی و کمک‌درسی با 175 اثر در جایگاه ششم قرار داشتند. 

همه آثار منتشر شده آموزشی و کمک‌درسی در هفته چهارم آبانماه تالیفی بودند. 26 عنوان، نخستین بار و 149 اثر هم چندمین بار به چاپ رسیدند. 170 اثر تالیفی و 5 اثر هم در خارج از تهران منتشر شدند.

«فیزیک (2) سال دوم دبیرستان» تالیف میلاد خوشخو ارزانترین کتاب منتشر شده آموزشی در هفته گذشته بود. چاپ بیست و چهارم این کتاب در 156 صفحه و از سوی انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شد.

«دیفرانسیل کنکور» تالیف ابراهیم محسنی با قیمت 35 هزار تومان گرانترین کتاب آموزشی در هفته گذشته بود. چاپ نخست این کتاب در 472 صفحه از سوی نشر شبقره به چاپ رسید.

رکورد بیشترین نوبت چاپ در میان کتاب‌های آموزشی به کتاب «ریاضیات (1) سال یکم دبیرستان» تالیف شاهرخ شهریاری‌پور اختصاص داشت. چاپ نود و سوم این اثر در 184 صفحه و از سوی انتشارات بین‌المللی گاج، به قیمت نه هزار و 500 تومان منتشر شد.

«راهنمای گام به گام دروس سال دوم ابتدایی» تالیف کیان کیانی دوست نیز بیشترین شمارگان کتاب در میان آثار کمک‌آموزشی را داشت. این اثر در ده هزار نسخه، به قیمت شش هزار ریال از سوی انتشارات منتشران به چاپ رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها