جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
تازه‌هاي ادبی انتشارات آواي كلار منتشر شد

چند اثر داستانی و مجموعه شعر از سوی انتشارات آوای کلار به چاپ رسید.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، داستان بلند «فقط ديوانه مي‌داند» نوشته احمدرضا فريور، رمان «لعل و دُر» نوشته زهرا حسيني، فيلمنامه «تسبيح عشق» نوشته صديقه جاويدي و مجموعه حكايت‌هاي «عشقخانه» نوشته محمد شوري از سوي انتشارات آواي كلار روانه بازار كتاب شدند.

داستان بلند «فقط ديوانه مي‌داند» نخستين اثر داستاني احمدرضا فريور شامل چهار فصل به نام‌هاي «بهار»، «تابستان»، «پاييز» و «زمستان» است. 

در بخشي از اين كتاب آمده است: «دقيقا از لحظه‌اي كه پايش را از استوديو بيرون گذاشت احساس كرد كه يكي با او هم قدم شده است! با خودش گفت خيالاتي شدي غريب...
هنوز به انتهاي راهرو نرسيده بود كه ديگر صداي پاي او را هم مي‌شنيد!
نكته جالب توجه اينجا بود كه هم قدم، چنان با اطمينان و محكم و استوار قدم برمي‌داشت كه غريب لحظه‌اي به فكر افتاد كه شايد اوست كه با ديگري هم قدم شده.»
 
این کتاب در 86 صفحه، با شمارگان هزار و 200 نسخه، به قيمت سه هزار تومان از سوي انتشارات آواي كلار روانه بازار كتاب شده است. 

رمان «لعل و دُر» نیز در 180 صفحه، با شمارگان هزار و 200 نسخه، به قيمت 6 هزار تومان از سوي انتشارات آواي كلار منتشر شده است.

مجموعه حكايت‌هاي «عشقخانه» با موضوع عشق در ادبيات، شامل 10 بخش به نام‌هاي «دريچه عشق»، «مثنوي عشق»، «هفت خوان عشق»،‌ «توتِمِ عشق»،‌ «خيابان عشق»، «بدل عشق»، «جنس عشق»،‌ «زبان عشق»،‌ «معشوق عشق» و «عشق در عشق» است.
 
در بخشي از اين كتاب آمده است: «مثنوي عشقخانه حكايت عشق و ناعشق است؛ حكايتي كه نامش همه جا هست؛ اما خودش كيميا و كمياب است!» 

مجموعه داستان و حكايت «عشقخانه» نیزدر 125 صفحه، با شمارگان هزار و 200 نسخه، به قيمت هشت هزار و 400 تومان از سوي این ناشر به چاپ رسیده است.

در بخشی از کتاب فيلمنامه «تسبيح عشق» نیز که از دیگر تازه‌های کتاب این انتشاراتی است، مي‌خوانيم: «رسول توپ كم بادي را كه در زمين سرگردان است با بغل پا مهار مي‌كند. نگاهي به دور و بر مي‌اندازد و بعد توپ را به سمت تيم علي پرت مي‌كند. بچه‌هاي دو تيم بدنبال توپ مي‌دوند. صداي فريادش بلند است و در حالي كه همديگر را صدا مي‌زنند بازي را هدايت مي‌كنند.» 

فيلمنامه «تسبيح عشق» در 91 صفحه، با شمارگان هزار و 200 نسخه، به قيمت 6 هزار و 900 تومان از سوي انتشارات آواي كلار به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها