یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
«در همین نزدیکی» از بوی شهر بهشت می‌آید

بیست و هفتمین جلد کتاب آموزش مدون شهروندی با عنوان در همین نزدیکی به تازگی از سوی انتشارات بوی شهر بهشت در اختیار شهروندان قرار گرفت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، سیدمهدی جوادپور، مدیر مسوول انتشارات بوی شهر بهشت اظهار کرد: در مجموعه آثار آموزش مدون شهروندی تلاش شده آداب اسلامی ایرانی موجود در منابع دینی و تاریخی به صورت موضوعی تدوین و به تناسب سطح مخاطب تنظیم شود.

وی با بیان این‌که «در همین نزدیکی» آداب مرگ باوری در زندگی را مورد بحث قرار داده است، گفت: یکی از مهم‌ترین مهارت‌های مرگ باوری شناخت مرگ و آشنایی با آن است.

جوادپور از مرگ به عنوان حقیقت زندگی انسان‌ها یاد کرد و افزود: نگرش ما به مرگ و نوع موضع‌گیری ما در برابر این حقیقت بزرگ، ارتباط تنگاتنگی با زندگی، اعمال و رفتار ما دارد به طوری که تمامی اعمال ما تحت تاثیر نوع نگرش ما به مساله مرگ است.

مدیر مسوول انتشارات بوی شهر بهشت مبانی گام‌هایی که به سوی گورستان برمی‌داریم، رازهای مرگ، کوله‌باری برای بهار دوباره و وقتی که آدم می‌شویم را از فصول مطرح شده در این کتاب عنوان کرد و یادآور شد: نگارش این کتاب را مجتبی اسحاق بر عهده داشته است. 

در همین نزدیکی با شمارگان سه هزار نسخه، به بهای 40 هزار ریال به تازگی راهی بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط