سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۲
انتشار دومین جلد «ارتباط انسان با همنوعان»

دومین جلد مجموعه ارتباط انسان با همنوعان با عنوان «با ملاحظه ایمان و کفر» به قلم حسین صدری‌نیا به تازگی از سوی نشر سایه روشن منتشر شد. این کتاب سعادت دنیوی و رستگاری اخروی انسان را از منظر قرآن کریم و سنت نبوی بررسی و تبیین می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اثر حاضر در سه فصل مبانی، ابعاد و نتیجه ایمان، روابط ارتباطات و تعاملات انسان مسلمان با پیروان ادیان توحیدی و همچنین روابط و تعاملات انسان مسلمان با پیروان ادیان و مکاتب غیرتوحیدی نوشته شده است.

مخاطبان کتاب «با ملاحظه ایمان و کفر» با مضامینی مانند معنی و مفهوم ایمان و کفر، ایمان و اعتقاد تفاوت دارد، ارتباط ایمانی، ارتباط کلامی، تکالیف سلبی در رفتار با مسلمان دیگر، در مال یتیمان تصرف نکردن، یکدیگر را گرامی داشتن، نگاه از نامحرمان فروبستن، دعوت مومنان دیگر را اجابت کردن، بین هیچ یک از انبیاء فرق قائل نشدن، همه اهل کتاب را یکسان فرض نکردن، از نزدیکان کافر اجتناب کردن، در عقوبت کفار زیاده‌روی نکردن و خطاهای نگرشی کفار را بخشیدن آشنا می‌شوند.

پیش از این جلد نخست مجموعه ارتباط انسان با همنوعان با عنوان «بدون ملاحظه ایمان کفر» به قلم حسین صدری‌نیا در سال 1391 طی دو فصل روابط و ارتباطات اختصاصی و همچنین روابط و ارتباطات عمومی از سوی نشر سایه روشن تولید شده بود.

در جلد نخست این مجموعه، سخن از موضوعاتی مانند ارتباطات تکوینی، دروغ نگفتن، روابط اعتقادی با همنوعان، رباخواری نکردن، ممنوعیت همجنس‌گرایی، حرمت همنوعان را حفظ کردن، انفاق کردن، مصلح بودن، انفاق کردن و وجود دو استثنا در رابطه با والدین به میان آمده بود.

نخستین چاپ از جلد دوم مجموعه ارتباط با همنوعان با شمارگان هزار و 100نسخه، در 384 صفحه و به بهای یکصد هزار ريال به تازگی از سوی نشر سایه و روشن روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط