دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
اعلام برنامه‌های کتابخانه تخصصی فناوری اطلاعات در هفته کتاب

کتابخانه تخصصی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، ویژه برنامه‌های خود را به مناسب هفته کتاب اعلام کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، ویژه برنامه‌های کتابخانه تخصصی این مرکز در بیست و یکمین دوره هفته کتاب، شامل برگزاری طرح مبادله کتاب و عضویت رایگان در این کتابخانه است. 

طرح مبادله کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، برای مبادله کتاب‌های دانش‌آموزان با یکدیگر، پس از این شنبه هر هفته در مدارس منطقه 11 برگزار خواهد شد. 

همچنین کتابخانه تخصصی فناوری اطلاعات، به مناسبت هفته کتاب از علاقه‌مندان برای عضویت در این کتابخانه، تا 9 آذرماه به‌صورت رایگان عضوگیری می‌کند. 

کتابخانه تخصصی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، تنها کتابخانه تخصصی کامپیوتر و IT سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که در حال حاضر دارای چهار هزار و 514 جلد کتاب فارسی و 202 جلد کتاب لاتین تخصصی در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات است. 

این مرکز همچنین دارای بخش‌های بانک لوح فشرده نرم‌افزارهای تخصصی و آموزشی، کتاب مرجع تخصصی، نشریات تخصصی و قرائت‌خانه است. 

علاقه‌مندان برای عضویت می‌توانند با به همراه داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس، به کتابخانه تخصصی فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66902134 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها