دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
حضور نشر ایران در بازارهای جهانی بررسی می‌شود

نشست تخصصی «حضور نشر ایران در بازارهای جهانی» به مناسبت بیست و یکمین هفته کتاب با حضور متخصصان این حوزه سه‌شنبه (28 آبان‌ماه) در موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به‌مناسبت بیست‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نشست تخصصی «حضور نشر ایران در بازارهای جهانی» با حضور پژوهشگران حوزه نشر سه‌شنبه (28 آبان‌ماه) در موسسه خانه کتاب برپا خواهد شد.

محمدرضا وصفی، مدیرکل دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فریده خلعتبری، مدیر انتشارات شباویز و علیرضا ربانی، رییس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی در این نشست سخنرانی می‌کنند. 

نشست تخصصی «حضور نشر ایران در بازارهای جهانی» از ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه سه‌شنبه (28 آبان‌ماه) در موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود. 

همایش سه روزه صنعت نشر کتاب از یکشنبه (26 آبان‌ماه) آغاز شده و به مسایل مطرح در این حوزه می‌پردازد. «اقتصاد نشر کتاب در ایران»، «کتابسازی و تاثیر آن بر صنعت نشر»، «حق نشر در ایران: چالش‌ها و مشکلات»، «آموزش در صنعت نشر و ضرورت نهادینه شدن آن»، «نقش کتابخانه‌ها در صنعت نشر»، «توزیع کتاب و مشکلات آن در ایران» و «راهکارهای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی» برخی از نشست‌های این همایش به‌شمار می‌روند.

بیست‌و‌یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 25 آبان‌ماه آغاز شده و تا دوم آذرماه در سراسر كشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها